ha knarboor jou kende ik ook niet... hierbij, hallo @debora: kan ik me voorstellen, wachten duurt dan wel lang he..
hallo alexia en debora ja ik ben er al een poosje maar het lukte steeds nie om alle verhalen hier nog een beetje te volgen maar ik doe me best. Leuke naam ook debora heet ik namelijk ook haha alleen met H aan het einde
dat wordt dus toch een hoop chocolade in huis halen debora knarboor: ja het gaat hier wel eens snel heb ik al gemerkt..
Ja he, Ben bang dat er niks anders meer op zit he. Is hier trouwens iemand bekend met een soort krampachtige steken schuin onder de navel? Dat kan toch niet op een eventuele zwangerschap horen? Ik heb het vandaag al meerdere keren gehad.
@ alexia: bijna trouwen! spannend.ik ben op 6 juli alweer 1 jaar getrouwd en dat is omgevlogen. heb je er al zin in? @lyn: goedeavodn
ik denk de heletijd..morgen testen ...en dan weer....nee morgen niet testen....morgen testen...morgen niet testen :x
Haha die drang heb ik nu ook heeeel erg. Maar zolang ik geen test in huis haal dan kan ik niks anders doen dan wachten