Hoi, Net thuis van m`n werk. Heb niet echt veel gemist volgens mij of wel meiden? Ik heb hele erge hoofdpijn (2 dagen) wat ik anders nooit heb en ja je denkt dan al snel van zal het van een eventuele zwangerschap kan zijn.... Ja ik ga er maar niet van uit maar denk het wel. Heb trouwens ook last van opstopping, en dat heb ik anders ook nooit. Ik hoop niet dat m`n lichaam een grote grap met me uithaald want daar heb ik geen zin in. Voor iedereen veel succes en die gaan klussen, klus ze en geniet ervan. Wanneer wordt er weer getest door iemand? Groetjes
Goedemiddag dames, Ik ben ook net terug van mijn werk. Was een relax dagje.. Ik tel de dagen dat mijn mannetje thuis komt. Wendy, je maakt het wel spannend hoor! Dames ik weet niet of jullie misschien hier antwoord op hebben.. Het gaat over mijn nichtje.. Ze zit met een cyclusvraag (in het dorp waar ze woont hoeft ze maar cyclus te zeggen of iedereen denkt dat ze zwanger wilt worden. Het zit zo.. ze gebruikt eigenlijk al jaren het condoom.. Omdat ze enorme hoofdpijn krijgt van anticonceptie. Nu heeft ze van haar ha een nieuwe pil gekregen.. Deze zou niet die hoofdpijn veroorzaken. Omdat ze gewoon condoom gebruikt is ze een paar dagen (dacht 2 dagen) na haar ongi begonnen met die pil. Echter kwam gelijk de hoofdpijn en na 4 dagen is ze er weer mee gestopt. Vervolgens had ze 2 dagen daarna enorme ei-pijn. De dag daarna kreeg ze een ontrekkingsbloeding. Wel van een paar dagen, dus de ei-pijnen kwamen denk ik van de ongi. Nou is haar vraag dus, moet ze rekenen met haar cyclus vanaf dag 1 van haar echte ongi of vanaf dag 1 van haar ontrekkingsbloeding? Het scheelt namelijk 12 dagen en dat is wel makkelijk als je weet wanneer je weer je ongi kan verwachten toch? Hoop dat jullie je mening hierover willen delen, ze is nu nog online haha. Kan ik het haar gelijk vertellen.
Bloed is dag 1 Daisy. Maar der cyclus kan wel in de war zijn nu, ondanks dat ze maar 4 dagen geslikt heeft. @Romy: ohhh wat een buikje *zwijmel* Ik wil ook! Fijn dat het al iets beter gaat, maar wel balen dat je nog steeds spuugt. Hoop voor je dat het volgende week wel over is! Wanneer mag je weer voor een echo? @Dees: fijn dat het al iets beter gaat! @Kristel: fijn dat dat nu geregeld is En grappig van die uni @Degene die de maansteen heeft gehad: je maansteen moet je opladen bij volle maan .. half september. Nu opladen heeft niet echt nut namelijk. Verders weet ik t niet meer. Morgen ochtend naar de dokter! Ongi was deze keer wel wat langer, maar niet meer dan de vorige keer. Vind het nu opeens eng worden wat de dokter gaat zeggen ... Vandaag wezen shoppen met mn moeder, zei ze dat zij en mn zusje zo vruchtbaar zijn. *zucht* Waarom ik dan niet! Wat is er mis met mij of ons. Hoop echt dat de dokter morgen antwoord kan geven of iig ons kan helpen en mn man wil laten testen (maar daar doen ze geloof ik niet zo heel moeilijk over? Lees er veel die de man hebben laten testen) Natassssssssss waar ben jeeeeee!?
Ok dank je dreamer.. Dus dag 1 van de ontrekkingsbloeding is gewoon dag 1 zeg maar Heb het haar doorgegeven. Ook aan de vk gevraagd gisteren al, maar heb nog geen antwoord. En trouwens, ik ben wel echt iemand die heel sterk gelooft in 'het overdreven bezig zijn met zwanger worden, vertraagd de bevruchting' Het is hier in de families en vriendenkring zo vaak voorgekomen dat mensen die zoooo graag zwanger willen worden er langer over doen dan mensen die denken van ach, we zijn gestopt maar we zien het wel. Daarom ben ik nu helemaal niet zo bezig met het zwanger worden.. En gelukkig heeft het forum nu ook geen invloed omdat ik toch alleen ben deze cyclus. Het heeft heeeel lang geduurd voordat ik die stap kon nemen hoor.. Maar ik denk echt dat het verschil maakt hoor. Als je zoo gefocust bent op het zwanger worden dan is het toch een grote stress factor.. of je die nou al plezierig of onplezierig ervaart maakt geen verschil. Dit is de reden waarom wij nog even een paar cyclussen willen wachten met naar de ha gaan.
@dreamer, Ben benieuwd of je wordt doorgestuurd of wat je huisarst gaat zeggen. Het is meestal dat je pas na 1 jaar of zo wordt doorverwezen dus ben echt benieuwd. Lijkt mij ook wel erg spannend hoor, nu ga je toch min of meer een stapje verder. Ik wens je alvast veel succes voor morgen en ik zou zeggen als je vragen hebt schrijf ze op want als je daar binnen stapt sla je meestal dicht. Doe ik ook voortaan en zo vergeet ik niets te vragen. Succes.
Heel fout, maar als we een jaar bezig moeten zijn om mn man zn sperma te laten testen, dan zijn we spontaan een jaar bezig. Ik wil dat gewoon getest hebben ivm zn verleden. Mezelf kan ik wel een jaar wachten. Betaal bijna 4000 euro per jaar aan ziektekostenverzekering en ga echt nooit naar de dokter, dus vind dat ze wel even wat voor me mogen doen, ja toch! En misschien doen ze helemaal niet moeilijk (hoop het!) Heb de vragen al opgeschreven, want zodra ik buiten sta weet ik idd pas weer wat ik wilde vragen Ouderdom?
Je huisarts weet dus niet wanneer jullie zijn begonnen om zwanger te worden? De onze wel, heb namelijk bij de huisarts voor info gevragen omdat bij ons in de familie endo voorkomt. Dus ik kan helaas niet liegen.
Je kan de info toch ook opvragen wanneer je al bezig bent? Ik ga nu ook wat info vragen terwijl we al een tijd bezig zijn. Maar goed, ik hoop natuurlijk dat je deze ronde zwanger raakt! Je klachten klinken goed ervoor Bij ons weet de dokter niet wanneer we begonnen zijn nee. Ze kan hooguit terugkijken naar wanneer ik de laatste keer de pil heb gehaald, maar daar heb ik al aan gedacht Het is wel erg hoor, maar goed, ik wil gewoon die zekerheid hebben, dan kan ik er wel weer even tegenaan! Toch vreemd dat je er hier zo moeilijk voor moet doen en in België je het standaard krijgt allemaal. Ik ga straks weg voor de hele avond, dus kan er dan gelukkig niet teveel mee bezig zijn. En het is smorgens zo half 10 gelukkig. Na de dokter moet ik ook meteen weer weg, maar zal morgen sowieso komen vertellen hoe het bij de dokter is geweest.
@dreamer meis denk niet dat je dit nog leest maar ik zal duimen voor een doorverwijzing.... Mijn banner stond dus perfect mijn ongie breekt door en heb de hele dag al krampen vanaf dat ik thuis ben.. Op naar de 9 maanden cyclus voor mij.. Nog 18 daagjes en dan eindelijk naar de gyn.. Ik tel ze af..
Ik lees t nog net Tnx! Maar .. als je vandaag ongi bent geworden heb je een 27 dagen cyclus en klopt je banner dus niet Dan had ie vandaag moeten zeggen dat je 1 dag overtijd was namelijk. Ik hoop dat de gyn wat voor jullie kan doen meis!
Jaa hij breekt door Dus nog geen helder rood bloed.. Dat zal morgen zijn.. En dan de dag erna ben ik er weer af zon beetje.. Kan dat geen problemen geven eigenlijk zon korte ongesteldheid ?
@overgrootoma.. Wat is endo ? Misschien een domme vraag hoor maarja ik ben wel nieuwsgierig ? Ga ondertussen ook even googlen
Morgen zal ik je antwoord geven of het kwaad kan of niet Dan hoor ik het antwoord van de dokter namelijk. Endometriose (google maar) De 22e moest je toch naar de gyn?
Heb zelf ook megakorte/weinig ongi, dus stond al op mn vragenlijstje Ik denk zelf dat het wel kwaad kan, maar veel dames zeggen van niet (had er een topic over geopend) Dus wil van de dokter zekerheid hebben. En nu ben ik weg