Jaa daisy helemaal gelijk.. Alleen ik wist al dat het deze maand niets zou worden. Echt rustig aan gedaan 3 x geklusd haha.. EN dat was deze maand meer dan genoeg aangezien ik 13 uur per dag werk plus het vriendje al slaapt als ik thuiskom ! Nu kunnen we weer aan de slag
Wow! haha.. Hier was het vaak andersom.. Maar hier kunnen we er volgende maand weer tegenaan. Dan denk ik ook dat ik minder hier zal zijn.. Omdat ik nu alleen ben is dit de perfecte afleiding, maar heb mezelf voorgehouden om lekker rustig aan te doen en me niet gek laat maken door het zwanger worden. Ben bang dat dat heel moeilijk gaat worden als ik hier veel kom haha..
hoi dessa, nee hor en ben dat voorlopig ook niet van plan! (meiden niet verkeer opvatten)maar ik vind dat als je jaren aan de pil gezeten heb dat je dan kan verwachten dat je niet gelijk zwanger/ongesteld kan worden vind dat sommige dan gelijk bij de ha staan maar je moet je lichaam ook de tijd gunnen om weer te herstellen na al die hormonen. en tenslotte kinderen krijg je ! en neem je niet! nogmaals dit is niet persoonlijk bedoeld
Ja je zult wel tijd moeten maken voor het klussen anders word je nooit zwanger haha.. Maar gelukkig klus ik niet 24 uur per dag.. Vind het nu wel fijn ff af en toe hier wat steun te krijgen en stoom af te blazen.. Lekker geklets.. En veel geduim voor iedereen...
Ik begrijp je wel hoor knarboor! En ik denk dat als het te veel is voor je lichaam, en je dus te lang niet ongesteld bent, het er vanzelf uit gaat gooien zeg maar. want er moet toch ooit een bloeding komen.. en vanaf de volgende bloeding kan zelfs alles gewoon goed zijn!
Haha, zo bedoelde ik het niet, maar het is inderdaad waar. Ik wil niet teveel gefocused zijn op het zwanger worden. Dat ben ik altijd geweest en dat heeft mij bijna een break-down gekost. En ik denk dat dat ook een grote factor is bij het niet zwanger raken..
hey hey, ben 23 en ben na 43 dagen ongi geworden. we kunnen nu verder met ronde 1. hoop dat ik hier af en toe gezellig mee mag kletsen. grtz suus
Het was een vraag knarboor.. Ik heb ook gewacht 16 rondes voordat ik de HA heb gebeld.. Iedereen zijn eigen keuze toch ? Als jij wilt wachten kan je dat toch gewoon antwoorden. Vind het wel vreemd dat je zegt kinderen krijg je en neem je niet met een uitroepteken. Ik heb een kindje verloren en vele mensen hier onder ons ook laat of vroeg in hun zwangerschap dus ook krijgen is niet voor iedereen weggelegd. En als iemand naar de HA wil voor info staat dat vrij hoor.. Dat bekent niet dat je kinderen gaat nemen..! Dan krijg je wat hulp misschien..
Voor vragen enzo ben ik ook al 3 keer bij de huisarts geweest. Voor de echte onderzoeken wil ik nog wachten, hoewel ik wel al zou mogen gaan. Als ik zo lang niet ongi zou worden was ik allang geweest (ben ongeduldig) maar ik begrijp jouw punt wel heel goed knarboor. Over dat jij nog niet naar de huisarts gaat.. Verder is het ieder zijn eigen keus. Mijn vriend wou ook al dat ik de vorige keer dat ik daar was, dat ik zei dat we al een jaar bezig waren.. We hebben later besloten dit niet te doen. Hij mocht al weg getest worden. Maar omdat ik al een mk heb gehad hebben we besloten dit nog niet te doen. Omdat ik anders te veel druk zou voelen.. Als het over een paar maanden nog niks is, ga ik wel.
idd Daisy is een goede beredenering..Ga als jullie denken dat het de tijd ervoor is. Hier werd me ook vaal gevraagd of geen afspraak ging maken.. Ik heb bewust gewacht ( maar wel ongeduldig stiekem ) .. Sjoerd vond ook dat we nog wel kunden wachten.. Tot nu.. Toen moest ik nog bellen.. Dankzij eva en lyn hier.. heb ik het gedurfd en nu zooo blij..
@ dessa en daisy Zo bedoelde ik het ook niet! maar voor vele mensen is het zwanger worden zo gewoon zo van wij nemen een kind snapje? en ja na 16 rondes zou ik ook wel eens gaan maar dat is voor iedereemn toch persoonlijk en anders,maar voor nuw achten wok gewoon nog ff en je moet niet alles persoonlijk opnemen want zo bedoekl ik het niet hor
Ja ik ben ook erg ongeduldig. Maar juist omdat ik eerst zo geobsedeerd was en ik ervan overtuigd ben dat dat een struikelblok is geweest in het zwanger worden. En nu ben ik lekker rustig, sinds een dikke maand.. en wil het eerst zo nog een paar keer proberen. Werkt het dan nog niet dan denk ik dat ik in dec of jan naar de ha ga.
Nee ik vatte het niet persoonlijk op meis.. Wat dat betreft komen dingen via geschreven berichten anders over dan bedoeld worden.. Wat dat betreft kunnen we het beste met zijn alle bellen via skype dan zie je gezichten en hoor je evt een stem ! Ik ben op mijn dikke vette buikpijn nog steeds even vrolijk als net
Wanneer kan jij testen Daisy.. Wie weet word het deze maand wel jou maand.. Heel de NODlijst moet roze worden.. Ik kan hem niet zo snel terugvinden nu (die NODlijst)
hey ik doe al een tijdje mee op dit forum maar had deze nog niet ontdekt. ben 23 dus hoor ook nog wel bij de jonkies toch? we zijn nu bezig met ronde 7