nou ik ben niet geboren voor de plaatjes te plaatsen geloof ik. laat het maar aan jullie over sorry dames
Hoi Bos Welkom in ons Clubje ! Jij hebt idd al een aantal berichten aangetypt.. ! Have fun met al dat geklets hier!
trouwens een hoop roze zeg! is iedereen zwanger geworden of hebben de meiden die ongi geworden zijn zich er opnieuw opgezet
As je ongi wordt dan zet je jezelf (of je laat het doen) gewoon door. Dus niet iedereen wordt zwanger hier hihi
oh Bos ik had het al in hetzelfde bericht aangepast.. je kan dat binnen 60 minuten nog wijzigigen namelijk.. Daisy zal het nog ff op ronde 13 zetten. DesSa ik begrijp je helemaal hoor, je moet natuurlijk ook de dood van je zoontje verwerken en in die tijd ga je niet bezig zijn met opnieuw zwanger worden. Tenminste, lijkt me geen aanrader. Goed dat je nu gaat op het moment dat je er klaar voor bent. Dat is denk ik ook het beste. En ja dokters, helaas zitten er een hoop slechte tussen.. maar ik hoop dat wij lekker goede gaan treffen.. die ons snel zwanger gaan maken
wat vinden jullie trouwens van het idee om de zwangeren apart neer te zetten.. met uitgerekende datum? ik wacht nog ff op dreamer om het idee misschien uit te werken.. die heeft ook altijd goede ideeën erover
Ja super toch ! Wij willen graag zwanger worden.. EN bos voor kletsen zit je hier echt goed.. Soms wel 10 paginas verder lezen..
Hoi nieuwe, Ik kan jullie niet meer bijhouden hoor. Kom net thuis van weggeweest en meteen 10-talle pagina`s erbij. Jullie kletsen wat af hiero. Ik voel me ineens toch wel erg overgrootoma maar goed ik hoor hier ook eigenlijk niet. Denk dat overgrootoma maar op 1 oor gaat liggen. Blijf hoofdpijn houden en m`n buikje begint ook een beetje krampen te geven. Ik snap helemaal niets van m`n lichaam maar misschien zijn het allemaal wel goede tekens maar herken ik het niet als goed. Iedereen alvast een fijne nachtrust en voor de meiden die aan de klus gaan, veel klus plezier. Ik zie jullie morgen weer ergens smorgens of savonds. Morgen werken van 5 tot 13 uur en dan daarna ga ik op kraam bezoek bij m`n vriendin. Dus ik ga lekker m`n gevoel ophalen en lekker genieten van een andermans baby-tje. Groetjes overgrootoma.
vind het wel een goed idee om zwangren appart te zetten. en voor kletsen zijn we hier wel op het goede topic volgens mij.
als je hier een week niet komt, word je gek! Dan ben je bij wijze van wel een avondje zoet.. Bos mag ik vragen wat je nu dan bij dat plaatje hebt ingetypt.. die link moet je weghalen, dat heb je gedaan, dus je bent al op de goede weg.. Wendy, jij houdt het ook wel spannend, ben heel benieuwd wat het voor jou gaat zijn deze ronde..
Wendy... Ik word volgende maand 25 ! En lekker je bedje induiken dan.... Heel veel plezier morgen bij het beebiebezoek
ZWANGER lijst Zwanger in Juli: Romytamara, uitgerekend... Lynn1986, uitgerekend... Zwanger in Augustus: Marietje83, uitgerekend... Suhe, uitgerekend... Zwanger in September: Skye, uitgerekend... NOD lijst September 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Laurhen, 2e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e Clomid Oktober 1: Matta1986, 1e ronde 1: Celinaaa, 2e ronde 3: DesSa, 17e ronde 3: Debby86, 1e ronde 6: Sammie88, 4e ronde 9: Suusje23, 2e ronde 23: Daisy1986, 13e ronde