Het is niet echt duidelijk in welke maand ze roze zijn geworden. Wel de dag maar niet de maand. Misschien moet dat er ook bij? Kom maar niet weg bij de pc met al die berichtjes. Zie al dat er wordt aangepast
Dames ik ben er wel maar kijk ondertussen sow you can think you can dance.. Kan dus wat trager reageren!
hoi meiden ik ben weer ongi geworden gek he om daar blij van te worden morgen ochtend moet ik vroeg bloedprikken en zaterdag weer beginnen met clomid en donderdag weer nar de gyn. en wat kletsen jullie veel! kan het niet bijhouden!
nee dat is het hem nu juist ja wil niets missen. Maar ik ga jullie echt verlaten nu. Ik zal morgenvroeg nog even bijlezen als ik om 4 uur wakker ben. 5 uur beginnen dus heb ik even tijd voordat ik ga werken. Fijne klets avond allemaal.
Dames, ik krijg het plaatje er niet meer in.. En wat vinden jullie... Ik denk dat 1 grote lijst makkelijker en duidelijker is als alle maanden apart toch? Tenslotte komt er een uitgerende datum bij. en dat is het enige wat nu nog belangrijk is toch?
ZWANGER lijst Romytamara, uitgerekend op 22 maart 2009 Lynn1986, uitgerekend op 5 april 2009 Marietje83, uitgerekend... Suhe, uitgerekend... Skye, uitgerekend... NOD lijst September 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Laurhen, 2e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e Clomid Oktober 1: Matta1986, 1e ronde 1: Celinaaa, 2e ronde 3: DesSa, 17e ronde 3: Debby86, 1e ronde 6: Sammie88, 4e ronde 9: Suusje23, 2e ronde 23: Daisy1986, 13e ronde
yezus ik kan het niet meer bijhouden...ik wilde even melde dat ik nog leef dat het verder allemaal goed gaat dat ik probeer hier mee te lezen en dat ik 5 april uitgerekent ben....hoe is ie hier?
Daisy je kan het zelfde bericht nog wijzigen dan hoef je hem niet steeds te veranderen ! Ik durf er niet aan te komen ik kan daar niets van... Deeess kan jij de lijst in orde maken en agneta erop zetten ?
hoi allemaal ik hou het allemaal niet bij vandaar dat ik hier niet meer zo heel veel kom maar lees sommige stukken nog wel mee hoor iedereen snel zwanger zijn he!
euh... weet niet heb maar wat geprobeerd haha. ben niet meer zo wakker. vandaag lange dag gehad dus doe een andere keer nog wel een poging
DEEEEESSS help! hahaha, ik deed net wat fout haha.. Maar ik krijg het plaatje niet terug! Wat is je nod agneta? Ik kan je erbij zetten, dan mag dees hem aanpassen met plaatje Wat vinden jullie zo van de zwanger lijst? Of toch beter per maand...
hoi Lynn, ik ben net nieuw hier maar vind het al wel erg gezellig. ik ga nu beginnen met ronde 1. ben na 43 dagen ongi geworden dus het wordt nu erg spannend allemaal. ik zie dat jij bijna 10 weken bent. leuk joh. en ook erg spannend lijkt me. geniet er lekker van. grtz suus