nou ja ik vond het apart ook al beter al die tijden.. maar ik fix het zo wel ff.. agneta geef jij nog ff je NOD door, dan kan ie erbij.
Trouwens, het is beter als we de ronde erbij laten staan denk ik. Die stond er eerst ook. Is wel leuk.
Jaaaa LYn... Hoi... Fijn om te horen dat het goed gaat.. Ik kom straks nog op msn en morgen ok de hele dag... 5 april is mijn mama ook jarig..
Nee ik bedoelde hoe jij het had neergezet is wel goed zo.. nog een klein beetje veranderen.. ik ga wel ff aan de slag nu
Is het dan niet beter dat je zo'n rijtje maakt.. juli - romy - 6e ronde bla bla bla juli - ..... Aug - Tenminste anders wordt de lijst straks zo lang want er gaan natuurlijk (hopen we) elke maand mensen zwanger raken he..
tering....ik zo snel is het allang neit meer geweest Hey nata s......hoe is ie al zwanger....ik zie dat jij nog 2 dagen mag en dan meer weet?
heey ja nog even wachten dan weet ik meer... ik zeg nooit dat ik er een goed gevoel over hebt maar deze ronde voor het eerst ben knetter moe.. last van me huid (hele zwangerschap van alsyia gehad) plas knetter veel, veel witte afscheiding ( maar kan allebei beteken) ik kan zo janken om het niks :S en zo kan ik nog wel even door gaan.. maar afwachten meer kan k neit doen he hoe is het verder met jou meis? gaat ook snel bij jou.. bijna de grens 12 weken.. super zeg al leuke dingen gekocht of nit?
uhm ben vandaag ongi geworden mijn cuclus was 27 dagen dus wat moet ik ni eigenlijk al;s nod nemen? HELP!
Je kan het uitrekenen links van deze pagina.. Maar even denken... vandaag is 4 +27 is 31.... 1 oktober dus want 31 september is er niet toch?
ikke heb nog niets gekocht wij willen weten wat het word en dan gaan ik shoppen tot ik doe droppen! heb ik wel zin in maar voor jou is het dan echt spannend oei oei....ik ga duimen voor je dessa dikke knuf vor jou
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 06 aug: Marietje83, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend .. 01 sep: Skye, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. NOD lijst September 07: Natassie, 9e ronde 08: Mac, 2e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Laurhen, 2e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 03: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 23: Daisy1986, 13e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Desiree1986 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!