deze kleuter heeft nog een vraag wat gaan jullie allemaal doen het weekend ladies hihi enik blijf hie de jongste
ik moet zaterdag ff opassen op de kleine van mijn zus en zondag gaan we klussen.......................in huis bedoel ik. we zijn net verhuisd
van het weekend word mijn liefje 26 dus feestje en zondag komen onze buren op de koffie. beetje buren leren kennen (wonen er nu bijna een jaar maar beter laat dan nooit he) jij nog leuke plannen en hoe jong is onze kleuter dan haha
vrijdag een verjaardag en zaterdag shoppen en savonds naar de kroeg van goede vrienden van ons en zondag gaat mn vriend natuurlijk formule 1 kijken. blehh grtz
hahaha ik heb nog geen plannen ga naar me vade aterdag is gisteren 50 geworden ennuh vrend moet zaterdag werken ga ik altijd mee en zondag ff weer afwachten deze kleuter is wel niet 19 winters jong
houden alle meiden hier dan van shoppen? iedereen verklaart me voor gek ik dnk dat ik van een andere planeet kom ik haat shoppen haha en als ik shop alleen voor alysia dat is leuk voor mezelf bleehhh
Hee kleutertje.. of baby haast nog.. hahaha.. Ik weet nog niet wat we gaan doen, waarschijnlijk nog niet al te veel, heb nog niet zoveel energie.. we moeten naar de Ikea, ff wat dingen terugbrengen en ruilen, en gelijk eten daar.. heb nu alweer trek hihi.. ben soms echt een vreetzak! En jij natasssie?
ik voel me nu wel weer misselijk voor al s avonds als ik in bed lig kan ik echt ( doe ik niet) kotsen..dus heb voor de zeker heid een emmer naast me staan
mmmm eten bij de ikea lekker en goedkoop he desiree wat eet je daar altijd? ik zwitserese baletjes met saus zalig en jij haha okee baby dan heeft alysia een speelmaatje
Lynn heb je al een trouwjurk? En natas ik houd ook niet zo van shoppen maar dat wist je al.. ik heb geen zin in al dat geloop en gesjouw in de stad en de drukte. Maar hou wel weer van nieuwe spullen