We lunchen er meestal of een late lunch dan.. dan neem ik zalm, tomatensoep en kwarktaart. Ik had 1 x die tortellini genomen, maar daar zaten van die sterke kazen in en dat vind ik niet zo lekker.. en verder is er niks voor vegetariƫrs.. hoewel ben ook wel een nepperd met me vis haha.. Ik ben gek op Ikea hihi
hahaha nepperd maar vis bleeehhh @ bos trouwen uhmm over 2 jaar of iets maar zijn wel verloofd en dat word ook onze touwrig kijk nog mr buitenaardse wezen cool anti shop meiden haha
Alleen babyshoppen is leuk.. bij de gedachte daaraan droom ik weg, hihi Balen dat je zo misselijk bent Lynn hoop dat je misselijkheid snel minder wordt
haha over twee jaar dat schiet op haha. ach allicht sneller als wij. bij ons staat het op de planning nou medio 2018 ofzo haha als het er ooit voor komt lijkt me super om te trouwen als mijn eigen kids er bij zijn (moet het wel lukken natuurlijk :x )
Jaaa ik hou dus ook niet van winkelen.. Maar als ik dan uiteindelijk ga eens in de zoveel tijd.. Dan koop ik ook veeeel..
ohh ik heb ook honer maar bleehh mag niks ben te dik dus do niet meer aan snoepen en bos de planning is over 2 jaar mocht he lukken anders wacht ik er nog 4 wil mooi trouwen hha
Ow leuk iemand uit brabant... Waar ergens of wil je dat niet hier on topic zeggen.. Mag ook pb hoor als je wilt.. Of als je niet wilt zeggen mag ook haha..
hier willen we eind lente begin zomer trouwen en fotos maken bij de bollenvelde zoo mooi daar komt mij jurk ook mooi tot zijn recht... drrooom droom droom
hihi wat bedoel je.. ik was traag met typen, toen ik het plaatste las ik het pas.. sorry.. heb je je emmer naast je staan? Maar zal niks meer over eten zeggen, maar ik heb zo'n honger telkens
hahaha weet al exact welke jurk het word een witte of een roomwitte zal maar zggen maar ik ben uit de mode het liefst maagdelijk wit en weet jij het al