cuijk ligt net onder nijmegen. 17 km ongeveer. en het is aan de maas. waalwijk ken ik alleen omdat ik dan weet dat we bijna bij de efteling zijn. haha
In welke kleur ik ga trouwen haha.. Als ie me ooit is echt serieus vraagt.. Dan ga ik waarschijnlijk in het rose.. Maar sjoerd ziet me het liefst in babyblauw... Zal uiteindelijk ook gebroken wit worden of zoiets.. Dan ben ik oud en kan ik niet meer in roze trouwen haha
tegen de tijd dat ik ga trouwen ben ik oud en versleten en loop ik naar het altaar achter een rolator denk ik. hij vind namelijk dat ik hem moet vragen en ik vind dat hij mij moet vragen (maar nu nog niet hoor)
nee helaas. maar cuijk is best gegroeid de laatste jaren. dus ken niet zoveel mensen meer. alleen van de eigen woonwijk, school en dergelijke dingen
ik wou echt persé eerst trouwen en dan pas kindjes.. maar het idee van als gezin trouwen klinkt ook geweldig. Ik heb een paar foto's in mijn album, ben in april getrouwd met me man, maar de beste foto's van de fotograaf moet ik nog scannen.. en daar heb ik weer eens geen zin in, haha.. misschien morgen.
Natas ik sta alweer op de NOD>> Morgenvroeg word ik ongesteld.. De krampen zijn er al evenals oud bloed... Staat een pagina of 20 terug denk ik. Maar goed me banner kan ik pas morgen aanpassen.
gaaaaaaaaaaaaap wat een mooie jurk wauw. zou bijna gaan twijfelen nu haha nee eerst 3 kids (ja ik heb eisen haha) en daarna trouwen.