ja he dessa of hoe ik je hier moet/mag noemen ik kijk ook onwis veel i desiree haar lbum op hyves stees zo mooi stralend jullie
ja het waren twee hele onzekere weken de vk dacht (toen ik mijn situatie uitlegde door de tel) dat ik al langer zwanger was want de positieve test was een week voor NOD. wij vol moed naar de vk met het idee al minstends 9 of zelfs al 10 weken te zijn. echo maken, niks te zien. dat was een tegenvaller. toen dacht ze dat het nog heel pril was (4 weken) en moesten we een week wachten. Na een week was er nog niks te zien en daarna begon ook mijn menstruatie weer te komen. ik dacht dat de test misschien vals was maar volgens haar is het gelijk mis gegaan. nu maar hopen dat het volgende keer raak is
Als ik bos zie dan denk ik steeds dat het voor mij bedoelt is.. Bos komt gedeeltelijk voor in mijn achternaam haha...
3 kids dat klinkt toch wel geweldig, zou ik ook willen wat leuk dat mijn album zo veel wordt bekeken.. ik keek eerst ook veel op jouw hyves natas, stond alysia altijd zo leuk op al die foto's maar helaas zijn ze er niet meer.
hey meiden hoeveel kids willen jullie en zijn jullie het eens met jullie vriend/man of wil hij er meer of minder ik heb de mijn al zover dat hij er ook 3 wil. wilde er eerst maar 2 haha eerst nog maar afwachten als er 1 is of we er nog meer willen. maar dromen mag altijd he
ladies i gaat weer ben super moe en moet weer eens plassen en ga even tv kijken fijne avond allemaal laters XXX
skattiez jullie zijn zo cute ik ben inmiddels een ouwe van dertig en dit wordt ons eerste kind, we hebben ook pas 1,5 jaar een relatie hoor..kennen elkaar 5 jaar als vrienden maar erg fijn om te lezen dat julli er ook zo mee bezig zijn, luvya!xx
ik vind 2 wel leuk. en mijn vriend wil er ook wel 2 of 3 of 4 of 5 haha. 2 vind ie prima hoor. soms voor de grap zegt ie dan dat ie er wel 5 wil. hihi
hey de spannende tijden zijn voor jullie ook aangebroken. hoen dat het snel raak is en welkom bij de jonge moeders
Ik duim ook voor iedereen.. maar eerst voor degenen waarvan de NOD dichtbij komt en daarna voor de anderen etc.. nu voor natasssie en mac.. pff heb buikpijn, darmen zijn weer eens van slag, grr..
Truste agneta en natas... Lyn ben jij er nog ? En thasista vet grappig dat jejezelf oude taart noemt! En bos ik wil dolgraag twee kindjes... Alleen wil ik er wel een jaar of 3 tussen de leeftijd in hebben.