hey ik ga er ook vandoor. morgen weer werken dus weer vroeg op. morgen kom ik weer ff bijlezen. trusten allemaal
Haha.. Nou kijk uit waar je aan begint.. Mijn neef heeft 8 kinderen bij een vrouw.. Dat is echt geen pretje...
Ik zou ook drie kids willen.. me man wil er 2.. maar dat vind ik zo standaard. Maar eerst ff afwachten, we zien vanzelf wel. Eerst nummer 1 afwachten. Het liefst zou ik niet zoveel leeftijdsverschil willen. Tussen 1 en 1,5 jaar. Ik ga ook naar bedje toe, ben zo moeoeoe..
acht. jeetje zeg. ik ken iemand met 16 kids word je ook niet vrolijk van. vier zou ik wel willen maar mijn lief echt niet. ik ben dol op kids. zou er zelfs nog wel vijf willen maar dat is echt max. gelukkig heb ik er heeeeel veel op mijn werk.
Ow bos ga jij niet slapen ? Of wel huh.. Ik ga nog niet hoor ? Ik ben ziek... Ik kan morgen de hele dag slapen
ok skattiezzz ja mijn man komt pas om 23 uur thuis dus jah als vrouw pas je daar aan aan....ma ja,... hee slaap lekker schatties! dkke knuf sab
Tjee 16 kinderen.. Staan die in het Guinnes book of records.. Pfff hoe werkt dat dan? Ik heb soms niet eens tijd voor mezelf.. Voor 1 of 2 kinderen kan ik nog tijd maken in de ochtend bijv.. Een hele dagtaak met 16 tegelijk de tandjes poetsen haha..
Jaaaa en ongesteld worden moe.. Pijn in mijn ogen in mijn nek.. Koud.. En misschien teveel gewerkt... Ik kwam thuis vandaag en heb eerst maar gestofd en gedweild.. Ziek he
Jaa zeker wel... Haha... Maar goed mijn mannetje heeft tampons gehaald en de afwas gedaan ! Superlief..