Jaaa zeker... Ik zou hem voor geen goud kwijt willen.. Ook niet voor een boot of een kasteel.. Met hem ben ik in een kartonnen doos nog steeds gelukkig.. Hij maakt me aan het lachen.. En zou de ideale papa zijn !
heerlijk he dat er iemand is die zo voor je klaar staat, zoveel van je houd en alles voor je zou doen. vind het soms zo onwerkelijk en dan vraag ik me af waar ik dat aan heb verdiend en moet ik mezelf even knijpen of ik niet droom. het is zo'n schatje en ben echt super trots op hem. heerlijk gevoel he.
kan ook niet wachten tot hij onze kleine in zijn handen heeft. denk dat ik weg smelt als ik die twee samen zie zucht...
haha heerlijk gevoel he. moet zeggen dat dat gevoel wel weer sterker is geworden toen we hadden besloten (nou ja hij had het besloten want ik wlide al 2 jaar eerder) om voor kids te gaan. wij zijn nu ruim 7 jaar samen en jullie
ben ik weer toch niet slapen vriend nog druk an het leren en ik heb geen zin lig lekker lui op de bank het 6e zintuig te kijken ik ben vij nuchter in zulke dingen zal die derek in het echt wel eens mee willen maken hoe is het hier...?
haha hier alles goed hoor. we zijn even aan het vertellen hoe geweldig onze mannen zijn. haha we lijken wel verliefde pubers.
haha jah dat kan he agghh dan ben ik ook nog een ppuber ik zt ook alweer te verlangn naar zijn geziht om de eerste schopjes tet voelen maar het mooiste de tranan hij huilt echt NOOIT maar toen alysia eruit was wel en dan zo mooi echt mooi...
Wij zijn bij elkaar sinds 17 mei 2005.. Op 7 december beviel ik van Tycho* Hij heeft eventjes geleefd. Ik was superverliefd.. En na die bevalling heel erg depressief.. Hij is er al die tijd voor me geweest.. Na dat het beter ging met werd ik verliefder dan ooit ! Soms te erg hoor dat ik bang ben om hem ook kwijt te raken.. Laatst was ik hem kwijt.. Heb ik zelfs de politie gebeld of er geen ongeluk was gemeld.. :S! Schaam schaam haha... Hij was onverwachts gaan werken...
Tycho was dus niet geplanned.. Maar wel ontzettend welkom hoor ! Ik wist vanaf dag 1 dat het goed zat met de mijnes.. En natas.. Mooi is dat he... Ik weet nog dat ik Sjoerd zag met Tycho die kleine op zijn handen.. Tranen over zijn wangen van "blijdschap" en verdriet..
Jeetje zeg. gelukkig dat je er sterker uit bent gekomen samen. je hoort vaak genoeg dat de relatie zoiets niet aankan. ik ben soms ook bang om hem kwijt te raken hoor (nog steeds na al die jaren) waarom weet ik niet want hij zegt elke dag dat hij van me houd en maakt me echt wel duidelijk dat ik de enige ben voor hem. toch de onzekerheid die in me zit denk ik.
Nee ik ben bevallen bij 5,5 maand en het kleintje was niet sterk genoeg.. Das ook begrijpelijk.. Vanuit het ziekenhuis wilde ze ook niets doen verder.. Sorry voor mijn trage reactie mijn internet deed het niet :S!
jeetje zeg dat is echt schrikken zeg als je dan al gaat bevallen. ben je niet bang voor de volgende zwangerschap. mijn lief is de boel aan het afsluiten en doet de lichten al uit dus tijd om te slapen geloof ik. truste xxx
oke nou wel een veilig gevoel dat ze er nu wat aan doen als je weer zwanger bent denk ik of niet ben nu echt weg doei doei fijne avond