die hieronder moet het zjn dessa is me ovulatietest van vamorgen in me album zo was die gisteren ook hoe is het met jou meis?
Hmmm Mijn internet doet weer eens vaag,,Ik zie nog steeds twee streepjes hoor Ja met mij goed ongie is doorgebroken en vandaag rood bloed.. Wel grieperig nog en lig daarom al twee dagen op de bank.. Ik ga met volle zin de volgende ronde in ! Nog even dan naar de gyn... @ daisy nog even over die bitterzooi,.. Wat lief dat je die naar je opa gaat brengen Zal die blij mee zijn..
Natas.. die is vet positief.. spannend! Ik ben vanaf nu constant aan het duimen voor je! Ik ga gelijk ff lunchen, xx
dank je wel lieve desiree ik duim ook altijd nog voor jou! je bent al zolang bezig gun he je zo onwijs erg echt waar meis! de rest gun k het ook hoor
ow eetsmakkelijk trouwens ik ga even vriend inmake met de wii allemaal nieuwe spellen voor ds altijd leuk
@ Natassie, Die is echt wel positief! Wanneer ga je zw test doen? Mijn duimen draaien overuren voor je! Heb net Deception gekeken en is wel een redelijk goede film. Even kijken wat ik zo ga kijken..
We draaien allemaal overuren met duimen haha.. Ik moet nog 12 % van deception.. Is het de moeite waard om er op te wachten?
pff zijn jullie lekker film aan het kijken, en ik ben hier gewoon aan het schoonmaken! Die stoute poes lag net op mijn schone wasgoed! Dat heeft ze geweten haha niet zo erg hoor.. alleen beetje bang gemaakt
Dessa, Het gaat over een man die accountant is en dan iemand ontmoet die zegt advocaat te zijn maar eigenlijk iemand is die alles oplicht. Zo beland de accountant in de verkeerde wereld eerst in een sex club en na een tijd word hij gedrogeerd door die nep advocaat om een transactie van 2 miljoen te doen. Alles loopt anders dan dat hij had verwacht en uiteindelijk aan het einde van het verhaal word die oplichter doodgeschoten. Heel apart eerst dacht ik wat is dit voor film is het geen sex film... achter elkaar een ander wijf maar dan kom je er wel in... Het is wel een redelijke film maar ik ben eerder iemand van de thrillers en horrors!
@Natas: Spannend! Hoop dat het bij jou wel wat betekend, bij mij wassie ook zo en de zw test was nega toen. Ik blijf voor je duimen @Dees: ohohhh stoute poes! Mijn kat woont nog bij mn ouders, maar das ook zo'n dondersteen @Dessa: op naar je ei! @Agneta: waar word je nu op geprikt dan? @Oma: wanneer moet je ei uiterlijk op springen staan? En hoe groot moet ie dan zijn? Ik dacht rond de 22 mm, klopt dat? Ben bij de dokter geweest en ... We zijn doorverwezen naar de gyn. Mn korte ongi's kunnen komen door mn ondergewicht, maar ze vertrouwde het in ieder geval niet zo. Dus daar moet naar gekeken worden. Ook mn buikpijnen worden daar na gekeken. Mn man zn zaadjes worden dan ook getest om dat na te kijken. Ik heb meteen gebeld voor een afspraak en we moeten er nu op 10 oktober heen. Kon wel 30 september, maar dat ging niet ivm werk. Dus, nog een dikke maand en dan merk ik wel wat er gaat gebeuren! Voor mn afvallen wordt opnieuw mn schildklier getest en ook meteen alle bloedtesten voor zwangerschap (anti stoffen en ziektes enzo) Ook mn b12 en foliumzuur worden getest. Er staan in totaal 17 dingen aangekruist En ik moet al om 8 uur smorgens prikken (ga vrijdag wel, dan kan mn man tenminste mee ) Dus ik vrees ervoor Weet niet hoeveel buisjes het worden, maar denk dat ik Agneta achterna ga .. Ik zit 10 oktober rond mn ei als we deze ronde weer niet raak schieten, hoop dat ze dan meteen kunnen zeggen wanneer mn ei komt Heb trouwens geen flauw idee wat ze zo de eerste keer doen, maar daar kom ik via Dees en Dessa wel achter denk