Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow wat fijn Dreamer... Nou er is hoop dames die naar de gyn willen aanmelden bij de dokter van Dreamer.. Wat fijn om te weten dat korte ongie's niet goed zijn.. Maar goed ik vind mezelf niet te licht wegen.. Ik ben 1,55 ( jaja klein :p ) En weeg 45 kilo.. zonder kleding aan... Ik ben gewoon normaal heeft mijn dokter gezegd..

Dreamer 10 okt is 2 dagen na mijn verjaardag... :) Ow wat fijn.. Hoe reageerde de dokter of heb je hem moeten dwingen ?

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Of haar t was een vrouwelijke dokter toch ?

3. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hmm die ben ik nog niet tegengekomen.. Wat voor iets is dat dan ? Ga ik even zoeken of ik hem ergens kan downloaden.. Heb nu tijd zat :)

4. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Dees hier mag ook nog gepoetst worden :p ! Haha het huis is een bende gisteren alles gedaan.. En nu weer een bende... Die twee poezen van mij krijgen het elke dag weer voor elkaar.. Voel je je al wat beter ?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ze was heel vriendelijk.
    Ik zei dat we al een tijdje bezig waren om zwanger te raken en dat het niet lukte.
    Dat ik graag wilde dat zijn zaadjes nagekeken werden vanwege verleden.
    Toen zei ze dat ze ons dan wel ging doorsturen naar een gyn, want dat is zijn vakgebied, die kan ons beter helpen.

Toen vroeg ik of ik mijn vragen dan maar bij de gyn moest stellen, maar kon ze ook alvast aan haar vragen.
    En nu word ik dus ook onderzocht bij de gyn.

Niks moeilijk gedoe dus gelukkig :D
    Zonder verwijzing te vragen al doorgestuurd.
    En zonder gezeur getest op b12.

Ik ben 1.82 en weeg met kleren en schoenen 57 ...
    (weeg alleen bij mn ouders, mijne is kapot)

Het ziekenhuis had gewoon al mijn gegevens nog, wel grappig :D
    Alleen klopte er niks meer van :)
    Ben getrouwd en weer verhuisd en veranderd van zorgverzekeraar :)
    Na mn naam en adres heeft ze het maar opgegeven en gezegd dat ik een kwartier eerder moet komen om alles in orde te maken :)

Ik moet zo alleen nog even terugbellen naar de dokter.
    Ik moet maandag de verwijsbrief ophalen, maar ben zo bang dat ze hem dan maar aan mn moeder doorgeeft ofso :( (die is er maandagochtend altijd)
    Ben gewoon vergeten te zeggen dat ze niks mag doorzeggen en dat mn ouders het niet weten!
    Zat zo in de zenuwen.
    Dus zo maar even bellen dat ze niks mag zeggen en ik zelf de brief kom ophalen eind van de middag (weet ik zeker dat mn moeder niet daar rond huppelt :p )

Pff wat een gedoe allemaal zeg!

6. Dreamer fijn dat je naar de gyn mag, en ja die vreemde ongi's kunnen komen door ondergewicht, maar dan is het vaak ook zo dat er geen eisprong plaatsvindt.. en die vind denk ik wel plaats bij jou..

Zo Dessa jij bent klein.. ik ben 1.67 weeg 50 kg, soms wat minder en soms wat meer (het schommelt in totaal tussen de 48 en 53 kg meestal) maar bij sommige vrouwen kan het wel kwaad en bij anderen niet. Das echt per lijf verschillend.. ik werd nog steeds ongesteld (zonder pil) toen ik 42 woog.. En Dreamer is ook echt wel dun hoor.. Jij wordt ook bijna oma (25 jaar, oma leeftijd hierzo :) )
    Ben trouwens nog steeds zooi van de verhuizing aan het opruimen.. ik heb een luie man, die doet niet veel, dus ik draai er helaas voor op. En ben nog wel moe, vannacht ook slecht geslapen, maar voel me verder stuk beter gelukkig :)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het valt nog best mee hoe dun ik nu ben hoor.
    Toen ik een paar jaar 55 woog, toen was ik dun.
    Maar nu heb ik nog steeds kont en heupen en je ziet mn ribben niet (denk)
    Je ziet mn ondergewicht niet aan me af vind ik.
    (staan alleen ouwe foto's op mn hyves Dees :p Bruiloft zijn de laatste foto's en das een jaar geleden zowat, toen woog ik nog 65 en dus gezond gewicht)

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Wij wonen 1 okt een jaar in dit huis en boven moeten nog lampen net als beneden.. Gordijnen in een slaapkamer.. (logeer) en beneden lampen en nieuwe stoelen.. Nu hebben we antieke van mijn moeder geleend zolang het nodig was.. IK wil namelijk ontzettend graag barokstoelen met zwart en witte strepen.. Alleen het vriendje niet.. Verder is hij verantwoordelijk voor alles wat hangt is ons huis.. Alles hangt namelijk scheef.. haha.. Als mensen er iets van zeggen lachen we en zeggen dat het zo hoort lol...

En ja ik ben klein.. Haha echt inimini.. Soms baal ik er wel van maar goed het hoort bij mij.. Als ik groter zou zijn zou dat niet bij me passen.. Ik ben ook een spring in het veld haha.. Maar voordat ik zwanger was van Tycho* woog ik vaak 38/40 daar tussen in schommeld.. Dat was wel te licht.. IK vrat mezelf elke dag vol met biefstuk maar door horecawerk kwam ik ook niets aan.. Nu ben ik perfect met een "lekker" kontje haha... Na de bevalling niets afgevallen.. Alles is blijven zitten en heb ook geen moeite gedaan al die kilo's er af te halen door bijv te sporten :p Ik ben lui :D

9. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Dreamer ik heb ook hyves... Daar zie je een paar leuke weirdo fotos van me..

Als je wilt zien dan mag je wel ff PMen.. Dees volgens mij had ik je op mijn hyves alleen ben een nieuwe gestart... Sta jij daar bij?

En daisy heb jij ook hyves ?

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha hier nog zo'n luie :)
    Vreet wat ik wil en doe lekker helemaal niks!
    Volgens de laatste testen was er niks bijzonders aan mn schildklier, dus hoe het kan dat ik zo dun blijf is een raadsel.
    Misschien omdat ik zo druk ben altijd? :)
    Is adhd toch nog ergens goed voor :)

11. Nou Dessa dit gewicht klinkt beter hoor! Het is beter om wat te hebben! Bij mij zit het ini mini beetje dat ik heb op me kont en me buik, maar heb flink wat buikspieren dus echt veel vet kan het niet zijn.. maar je kan me ribben zien, en daar baal ik van.
    En ik heb je niet op hyves mijn hyves is http://desiremylove.hyves.nl
    Dreamer je bent nog steeds een dunnetje hoor

12. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Haha jij bent volgens mij net ik.. Altijd druk en springen.. Ik kan ook nooit mijn mond houden.. Ratel maar door achter elkaar.. Dan wil ik die persoon zoveel dingen vertellen.. haha

13. Ik ben ook wel een beetje druk.. als ik niet supermoe ben dan... dan ben ik altijd enthousiast en zin in dingen. Ben ook zo impulsief, ik blijf ook maar praten en heb geen idee wat ik allemaal zeg soms.. whaha..
    Wij zijn een stelletje ratelaars..

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  15. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hyves heeft zijn kuren weer.. :S ! Ow het regent hier.. Tijd voor een kopje theee.. :D !

16. ja ik kreeg net ook een timeout.. maar nu doet ie het weer.. zag gelijk dat dreamer ook op hyves was, haha

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hallo All,

Welkom nieuwe!
    kan iemand bij de NOD lijst 1e ronde achter mij weghalen.
    Want anders ben ik 6 maanden lang in de eerste ronde en dat is natuurlijk niet zo.. Plus het zou de 2e ronde meoten wezen..:p..haha maakt ook niet uit..

Ik hou helemaal niet van Horrors/thrillers.. vreselijk ik gruwel er echt van.. kan er oook over gaan dromen.:(.. ik bedoel i am legend was nog niet eens eng.. maar wat schrok ik me de apelazerus van dat rare gedrocht met zijn vieze honden.. heb die nacht met alle lichten aan geslapen.. gelukkkig was ik niet allen!

Ik hier is een emotie-eter :(.. mijn gewicht schommelt van de 100 kilo naar de 90 en dan zomaar naar de 80..
    Het is heel frustrerend..Ga 1 oktober weer een goede poging doen..2x zwemmen, niets meer eten na 8 uur en alleen snoepen op zaterdag..
    Het is me begin het jaar ook gelukt.. was bij de 85 kilo, apetrots..
    Dikke crisis hier en hop 12 kilo er weer bij ..
    Het mis staat me niet en het hoort ook bij mij.. maar wil graag weer naar de 80 en het liefst 75..
    Dus we gaan het weer proberen! en dan ook proberen vol te houden!

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    mooi jurk Desiree... echt een prinsesse jurk!
    Hadden jullie, jullie huwelijks nacht in het efteling hotel?

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    FF voor de duidelijkheid.. Geen babytalk op msn he :)! Gouden regel haha.. Onthoud het :) !

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mn man is nu ook aan het lijnen en hij gaat sporten (fitness)
    Ik wil mn moeder aan het sporten krijgen, maar vanwege lichamelijke klachten kan ze niet zoveel.
    Dus wil gaan zwemmen met der, maar ze wil niet meewerken.
    Maar krijg der wel mee hoor ;)
    Mn man trekt mn vader mee de fitness in en ik mn moeder mee het zwembad in.
    Tis maar een klein proppie van 165 ofso en denk dat ze de 90 al wel gepasseerd is.

Ach ja, je moet doen waar je je goed bij voelt toch!
    Mits het niet gevaarlijk is (wat het voor mn moeder dus wel is)

Deel Deze Pagina