mijn kaartje......ik laat hem gewoon zien....het enigste wat ik weet is dat ie hoog moet blijven en dat blijft ie ook...
Zo te zien morgen, als je lf tenminste 14 dagen is want dan zit je op 15DPO. Spannend ik hoop het voor je
neej klopt volgens mij wel ...las je 30 dagen niet ong bent en je word op dag 31 ongi dan is het dag 1.....en je bent niet ongi geweest t/m 30 dagen
nee als je op dag 14 ongi wordt heb je een lf van 13 dagen.. want die dag 14 is dan dag 1 van je nieuwe cyclus geworden. Net als dat mijn cyclus bv 29 dagen is moet ik op dag 30 ongi worden.
whahah....nou heb je weer wat geleerd...maar goed...ik moet om 12 uur werken en ben dus dadelijk weg...ben ff een activiteit een het zoeken om met de kids te maken!
Ik ga om 12 uur snel klussen en dan 'even' (uur rijden ) naar ons nieuwe huisje kijken. Wat dingen opmeten enzo. Wat vinden jullie trouwens van dat 16 jaar oude meisje dat zwanger wil worden
Tja.. ik ga niet oordelen op leeftijd, maar door de manier waarop ze hiermee om is gegaan maakt wel heel erg duidelijk hoe onvolwassen en onverantwoordelijk ze is. En over die moeder ga ik het al helmaal maar niet hebben.
jah ik lsa het...maar het topic is al gesloten...je kunt tegen haar zeggen dat het fout is dat ze de pil gewoon had moeten slikken...maar dat weet ze zelf ook wel...en haar moeder zal ookniet alles weten...ze zal er ook wel met vriendinnen over hebben gehad...weet je ik denk dan aan al die meiden en ik ken er VEEL over dat ze door de pil heen zwanger zijn...ja misschien een enkeling...maar neit al die 12 meiden die ik ken hoor...
Werkse Lynn! Goeiemorgen aan de rest! Wat een K*T nacht/morgen zeg... Het begon gisteravond dat ik niet kon slapen... Ik heb last van zogenaamde 'unrusty legs'. Dan krijg ik een soort stroomstootjes in mn benen en die gaan dan alle kanten op, erg irritant en kan je dus niet van slapen. Vannacht blééf het maar door gaan. Ik ben er om 2 uur uitgegaan en ben een stuk met de hond gaan wandelen.. Om half 4 keek ik nog voor het laatst op de klok en daarna ben ik denk ik eindelijk in slaap gevallen... Om 8 uur ging vriendlief zn wekker en werd ik wakker... MISSELIJK dat ik was... Dat ik recht op ging zitten moest ik rennen naar de wc, maar was gelukkig alleen maar braken.. Bleh wat vervelend.. Maar opzich wel een 'goed' kwaaltje wat bij mij hoop gaf! Toch nog maar even terug ik bed gekropen en nog even kunnen slapen. Dat ik wakker werd moest ik weer naar de wc rennen omdat ik diarree (sorry! ) had... En dat is bij mij juist weer een teken dat ik ongi moet worden.... Mn lichaam houd me weeres goed voor de gek... Zit nu idd ook 'gedwongen' wat te eten... Ben vreselijk lusteloos en nog steeds een klein beetje misselijk...
Wat vervelend van die misselijkheid en diarree romytamara. Ik moet zeggen dat ik ook altijd misselijk ben na mijn eisprong, kan ook nergens op bouwen.
Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, probeer er wat minder me bezig te zijn. Ik ga ook niet alles terug lezen, sorry. Ik ben nu op mijn werk en twijfel of ik me ziek moet melden. Had gistermiddag en nacht een rare aanval. Ik zat ontzettend te trillen, zonder dat ik het koud had, heb maar een paracetemolletje genomen en dat heeft na een tijdje wel gewerkt. Ik had ook verhoging, 38.6, dat is nu alweer minder. Ik heb alleen zo'n hoofdpijn. Ik probeer het nog maar even en dan zie ik wel weer verder. Lynn heb je al getest? en Romy wanneer ga jij testen?
Hey suhe, Wat vervelend zeg! Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als je de hele tijd achter de computer moet zitten en je moet concentreren is hoofdpijn erg vervelend..! Ik meld me zelf niet zo snel ziek, maar als het niet gaat, zou ik toch echt je bed in gaan! Mijn idee was maandag te gaan testen, maar ben bang dat ik dat niet ga redden Beterschap meis! Hoe is het verder met je?