Van een kiwi een banaan maken en van zure wingums chocolade maken heb ik nog geen recept voor... Maar zodra die er is laat ik het je weten... Sorry Dreamer kan je nog niet verder helpen....
Sam, je hebt btw op precies dezelfde school gezeten als mij Alleen ik een aantal jaar eerder en toen zattie nog ergens anders Ik zie dat ik zelfs bij dezelfde hyve ben aangesloten
Jaaa sjoerd meteen gebeld dat ie een banaan mee moest nemen uit de supermarkt.. Had ie bananen in zijn hand op het moment dat ik het vroeg.. Ook maar meteen gevraagd om chocoladesaus haha...
Sammie en de kwark haha.. mijn man zegt dat ook wel eens.. neem mijn kwarkie maar.. maar daar hoef ik geen taart van. Ik maak altijd aardbeienkwarktaart. Ben alleen te lui om de bodem te maken, die neem ik dan uit zo'n zakje hihi.. hoe doen jullie dat?
Uit een pakketje ! Deeees getsie haha... Nu snap ik hem pas van Sammie ik snapte al niet waarom ze geen antwoord gaf haha....
Ja snap ik hem toch wel... Getsieeee zullen we het over luiers gaan hebben dan... En baby's... en eieren :S
Lyn de hele dag denkt dreamer al aan snoep.. Das goed voor jou en je beeb ik heb hier chipies voor je Mits dat je misselijkheid heb....