Ik heb net heel veel lekker eten gekocht.. sorry.. ik heb heel veel trek en honger 8) en ook veel zin om over eten te praten.. in ieder geval beter dan over ongi bloed en poepsaus en kwarkies van mannen
Hahaha wat een gesprekken Zo weten we wel zeker dat er geen mensen ouder dan 25 bij willen komen hier Ik heb ook al zo'n enorme vreetkick, 3 weken lang al. Arme man van me, dies aan de lijn
Haha als ik dit morgen teruglees zou ik denken dat we allemaal dronken zijn... Ik heb ook de hele dag zin in eten... Haha... Zou het zijn omdat ik ongie ben geworden... Dacht vanochtend al aan ijs en slagroom. Heb ik eigenlijk nooit eerder last van gehad.. Ja ik heb eva beloofd dat ik meer zou eten
Dreamer gisteren was thasista hier die was 30 haha.. ! Dus ze komen wel En ik denk als ik 30 zou zijn het hier ook wel gezellig zou hebben haha...
Meer eten? At je zo weinig dan? Ik eet echt veel of anders gezegd, ik snoep echt heel veel. De dokter vroeg nog of ik gezonder was gaan eten. Zeg ik nee, zegt ze ja moet je wel doen voor de baby. Ehh ik zei niet dat ik niet gezond eet, maar niet gezonder dan eerst! Oh well, ik kies toch echt zelf wel uit wat ik eet
Voor de 30 jarigen is er al een mega topic Maar bedoelde meer dat de poep en plas praatjes wel bij dit topic past, voor de jongeren En oma is jong van geest
Ja nou de laatste weken dat ik Den Haag werkte wel.. Daarvoor meestal een goede maaltijd per dag... Ik weet dat het beter is om over de hele dag kleine beetjes te eten.. Of 3 x. Maar omdat mijn maag zo gekrompen is krijg ik die hele maaltijd ook niet meer weg.. Wat ik dan wel weer eet is ongezond.. Frikadellen.. Kaassoufleés knakworstjes... ja en zo kan ik nog wel 100 ongezonde dingen opnoemen haha..
Jaaa idd... Maarem zijn wij nog maar met zijn twee.. Ik denk dat desiree in de ijskast zit! Tussen al die lekkere dingen.. En bos begint over al dat lekkere eten steekt ons aan en wij zitten hier dan zonder taart Haha..
Allemaal dronken kindjes hierzo in dit topic, Dreamer ben jij zo'n ouwe snoeperd Ik hou van verschillend eten.. ik denk al de hele dag aan zalm, cheeseburgers, honing, etc
Nee oma is bij je op bezoek, je bent nog geen oma Je bent een broekkie Een luierbroekkie Langzaamaan weer opbouwen Dessa. Steeds een hap meer eten en dan groeit je maag weer. Maar je hebt een gezond gewicht toch? Zou me niet al teveel zorgen maken dan.
Nee klopt dreamer nu maak ik me geen zorgen.. Maar straks als ik zwanger ben dan moet ik goed gezond eten...
Srry meiden ik ga zo maar popstars kijken dan kan ik daar commentaar opgeven en uitlachen... Ben echt onwijs melig nu... hahahahah
Hahaha ouwe snoepkont Ja idd Vis ale: Dat komt hier niet binnen, zo vreselijk vies! Maar ik kan idd de hele dag denken aan eten. Dure hobby