Over kwarktaart kan ik nu alleen nog over dromen want anders krijgen we aardbeien kwarktaart en vind ik niet zo heel lekker ghihihihi
@ Dreamer, Zolang je er alleen maar aan denkt en niet de neiging krijgt om het te kopen is het juist een hele goedkope hobby!
Hier staat popstars ook op. Vreselijk hoe die mensen zingen Heb zelf 7 jaar gezongen (jaja zelfs op de radio) dus heb er wel een beetje oor voor. Arme jury daar
Vis is juist lekker Dreamer! Ik heb ook maar een vrij kleine maag, maar toch hou ik wel van eten! Ik ga hoe word ik mama in amsterdam zuid kijken!
Ik laat mn man ook de boodschappen doen, want ik neem alles mee wat ik zie. Mn man is een hele goeie shopper, die neemt alleen mee wat er op het lijstje staat of als er iets in de aanbieding is wat we vaak gebruiken. Meestal is het andersom he En als ik meega, dan kopen we dus veel meer dan hoort
Dreamer, Dan ben je niet de enige, alleen mijn vriend komt meestal alleen maar thuis met snoepjes.... En dan zegt hij had ik dan een lijstje meegekregen?
kots kots...ik pas weer voor vandaag..jullie sluiten mij buiten..jullie weten mij zwakke plekken...bleh bleh
Ik ga hier ook weg.. na het kijken ga ik nog even Friends kijken op de dvd en dan slapen.. lekker in bedje met me mannetje, zonder kwark trouwens. Fijn weekend alvast xxx
Nee ik had dat toen ik tegen de 10 weken was bij Tycho net of ze open klappen tegen je buikwand aan.. Heel vreemd gevoel..