Truste agneta... En ryanne succes morgen bij de gyn.. En heel veel plezier bij lionel richie... Dat is een superconcert... Natas is niet meer geweest..
Je wil het niet geloven ik zit aan de banaan en chocolade haha... Sjoerd komt net binnen.. We zitten beetje doelloos tv te kijken en jij?
haha heb je het voor elkaar. klinkt goed zeg. heb net de slingers opgehangen voor de verjaardag morgen haha vind hij niet leuk maar ik wel zit nu even voor mijn werk te typen 'kindverslag maken' het is zo druk op mijn werk op dit moment dat ik er niet aan toe kom en dus maar thuis doe
Maar nu is echt het moment van komen aan de beurt... Ik ga lekker tegen mijn vriend aankruipen.. Have fun bos met wat je ook gaat doen vanavond ! Veel plezier morgen.. Met al die lekkere dingen in de ijskast.. En voor de rest ook iedereeen doeiiii
Goede morgen allemaal, Ik heb het gevoel dat het raak is maar ja durf het niet hardop te zeggen. Ik voel me zo anders dan andere keren. Ik wordt er gek van. Zit als ik tijd heb heel de tijd met de handen op m`n buik. Zelfs m`n mannetje valt het op. Ik kan alleen maar hopen. [-o< Wil ineens de toekomstige babykamer behangen. Ik wens iedereen en fijn weekend. Groetjes
Goedemorgen meiden! Pff nu alweer ochtend.... Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles wel, nog steeds grieperig en heel erg ongi maar agh over een paar dagen weer over. @ Kristel, Mooie huwelijks reis! @ Natassie, Meid al getest? @ Wendy, Me duimen draaien overuren voor je!
Ik hoop t voor je Wendy Sam, nu nog zo erg ongi? Zullen we een beetje mengen? Jij wat minder ik wat meer? Beterschap!