Moeilijk is het om te wachten he?! Doe wat goed voelt. De 24ste moeten we naar de gyn. Ik hoop dat er dan iets gaat gebeuren. Ik ben toch maar weer aan foliumzuur begonnen, je weet immers maar nooit. Ik slik nu die van davitamon, die zijn vrij klein, dat krijg ik tenminste weg. Ik probeer er iets minder mee bezig te zijn en ik moet zeggen dat het best lukt. Verder werk ik op een middelbare school, ik heb nu tussenuur. Ik hoef dus niet de hele tijd achter de computer te zitten, maar ben wel de hele tijd bezig. Ik las dat je misselijk was geweest, misschien is dat dan zover, spannend en ook een beetje beangstigend misschien of niet?
Wat lastig dat je je zo slecht voelt zeg. Beterschap. @romytamara: Trillende benen he... ik heb al zeker 4 dagen steeds last van een trillende rechter arm...
Veel bezig zijn houd bij mij meestal in dat ik genoeg afgeleid ben Als je thuis bent gaat het er immers niet over van. Ik ga meestal alleennaar huis als het zo erg is dat ik echt mn bed in moet. Maar dan moet ik meestal ook opgehaald worden haha. Hoop dat het zo weer beter met je gaat en laat je vanavond lekker verwennen Ik ben inderdaad nog steeds misselijk... Maar aan de andere kant heb ik verder helemaal geen kwaaltjes... Dus weet niet of het zover is... Ben erg bang dat mnlichaam me gewoon wer voor de gek houd..
hm... Verstop de test ergens hahhahaha Of beter laat hem verstoppen... en verder zo veel mogelijk hier praten Misschien is het wat als iedereen hier haar symptomen op een rijtje zet.. Even ergens mee bezig zijn..
Verstoppen, ja! een goeie! MAAR er is niemand thuis, alleen de hond! De hond, ik laat de hond hem wel opetenn!
hallowwwaaa allemaal ik ben vrolijk vandaag waarom weet ik niet haha ondanks dat ik weer een lange cyclus ga krijgen toch maar vrolijk aghh ben tenslotte gezond dus mag niet klagen net hier een brandweer met loeiende sirenes voorbij dus k ff op de monitor op internet kijken wat er is en staat er gewoon hier ergens in de haven een tank schip in de fik... in ieder geval dames ik duim voor jullie! hoop dat het een zwangerschapskwaal is trillen zal best kunnen vaak heb je ijzer tekort als je zwanger bent en is trillen een teken van i hope so voor jullie! alles goed verder?
WAUW! ik word ook helemaal vrolijk als ik dat lees natas Weer een sprankeltje hoop! Verder alles nu oke, en hoe is het met jou?
Haha Natassie, Dat had je denk ik niet moeten zeggen, nou wilt romytamara helemaal testen Maar zet niemand hier de kwaaltjes neer?
Ik houd me maar wijselijk in... O Misschien morgen ochtend.. Ik moet zo mn werk bellen en ze vertellen dat t nog niet helemaal super met mn vinger gaat, maar zie er tegen op...
hahaha ik hou me mondje voortaan verstding dicht hihi net een pendel terug gekregen van lautje.. zegt zwanger juli 2008 meisje zal dus beteken deze ronde raak dan... wat me nod is dan wel 30 juni maar heb lange cyclus dus rond die tijd is het en als ik ongi zou worden zal ik de maand juli overslaan en is me nod in augustus haha dus ben benieuwd maaruh romytamara waneer wou je gaan testen
pfffffffffff is volgens mij flink wat aan de hand bij die brand komt nu een ambulance kntter hard voorbij en die kut hond van hiernaast begint loeihard te loeien lijkt wel een wolf en me meisje leg net op bed grrrr zal wel geen slapen worden.. het ergste is word altijd nieuwsgierig maar ga niet kijken ook neit als me meisje wakker is veeelste gevaarlijk pfff moet dr niet aandenken als die tanker ontploft
Ik typ niet met die vinger Oke mijn kwaaltjes *misselijk *opgezette buik *lusteloos *last van mn darmen *trillen (hihi!) Dat was em... :-s
haha romytamara dat zijn super geode fijne kwaaltjes OOHHH spannend ik hoop zo dat iedereen zwanger is hierr! zal zo mooi zijn..