Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik weet niet wat ik moet denken van wat ik nu allemaal voel.
    Voor mij is het allemaal nieuw, maar het is zo onzeker totdat je posi test of ongi wordt.
    Had enkele dagen geleden veel hoofdpijn, die is nu nagenoeg weg. :(
    Had veel buikpijntjes, is nu ook nagenoeg weg. :(
    Ik heb wel sinds vandaag een soort van witte creme zeg maar en dan niet zo`n beetje ook, m`n onderbroek zit gewoon elke keer vol en voelt zo onprettig nat aan. :(
    Ben wel wat lui maar moe kan ik het niet noemen.
    Ik voel me zo anders maar ben zo bang dat het zo gaat tegen vallen.
    Dit is de 1e keer dat ik dit zo mee maak.
    Andere keren had ik gewoon het gevoel van ongi worden en nu is het zo anders.
    Ben zo bang dat het tegen valt en dat ik m`n lichaam toch helemaal niet goed ken.
    M`n bm-mond was gisteren ook weer lager gaan zitten, heb voor vandaag nog niet gevoelt.
    Voel me onzeker en ja wat moet je daar mee, ik kom al wat minder vaak hier om het wat af te bakeren zeg maar.
    Wat een onzekere tijd zo, en ben blij dat ik dat niet bij die andere ronde`s zo heb ervaren want dan wordt je gek. :confused:
    Nou dit wilde ik even kwijt, sorry hoor overgrootoma is beetje onzeker.
    Als ik volgend weekend niet ongi ben ga ik waarschijnlijk zondag 14 sept. testen, dat staat al vast of moet het niet kunnen uithouden. ;) :oops:

Groetjes overgrootoma

2. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    @desiree1986, in het begin was het bruinig maar nu wordt het steeds roder :(

@ Sannehai en Kristel: Ja stom, zo lang, maar goed hopen dat het snel weer over is. Vast wel ;) ik ben alleen benieuwd of mijn cyclus dan misschien ook langer is ? :) We zullen zien.

@Daisy1986: nouja ik en nog niet zo lang geleden gestopt met de pil, dus het kan gewoon een bijkomstigheidje zijn, dat mijn lichaam heeft bedacht ;)

hehe leuk lichaam heb ik hoor :p maar stiekem ben ik toch wel blij dat het nu wat op gang komt, want ik dacht eerst echt van, sjonge das wel heeel erg weinig, dat kan niet goed zijn... maar nu wordt het wel wat meer dus dat vind ik toch wel iets beter.

En over huisdieren: wij hebben een hondje (mixje tussen een hazewindhond en een jack russell, vraag me niet hoe ze dat hebben gedaan ;) ) en hij heet Jack :D

3. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    argh vervelend, vooral van die afscheiding :( lijkt me ook niet fijn, kun je anders niet een inlegkruisje eventjes dragen, zodat je het meeste opvangt! Ik hoop echt voor je dat het gelukt is :D IK DUIM MEE :D

4. Niet meer actief

Slim idee, zal ik eens gaan doen ja.
    Overgrootoma denkt niet echt goed na, zie je wel weer. :oops:

5. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Wendy wanneer is je NOD dan ?

6. Niet meer actief

Ben niet helemaal regelmatig dus ik houd al de NOD-dagen aan om te kijken wat het beste is.
    Ik denk nu een cyclus van 26 te hebben of iets in die richting.
    NOD
    24=10-9
    26=12-9
    31=17-9
    36=22-9

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Natas, gefeliciteerd! :D

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow Staat er met grote koeieletters onders plus in de NODlijst ook haha.. Nou Nou bijna oma hier moet eens een bril opgaan zetten haha..

Pfff moeilijke vragen ook he :p !

Ik zou ook de 14e aanhouden om te testen als je dan nog niet ongie bent.. Wie weet ben jij nu wel aan de beurt.. :D

9. MyPrecious

Ik voel me echt zo ongie, al een week lang.. En geen rood bloed te bekennen.. En soort gebubbel in me buik sinds gisteren. Plop plop plop gaat het dan aan 1 stuk door en even later weer hetzelfde. Dat gaat maar door..

Iemand die er iets van begrijpt? En waarom is me temp zo stabiel :( ..

Het maakt me zò onzeker allemaal..

10. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Nog even over huisdieren,
    wij hebben een vis :)
    Die heet Flip.

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Je kaartje staat niet helemaal goed.. Ik begrijp niets van dat temperaturen... Als ik moet gaan tempen van de Gyn ga ik op snelcursus bij desiree denk ik :D Als ik zie lief aankijk...

Maar goed dat geplop wat jij zegt.. Als je een paar pagina's terugleest 10 stuks dat was wat ik voelde toen ik zwanger was dus best grappig.. Ik ben al weer bijna van mijn ongie af gelukkig zodat ik opnieuw kan gaan klussen.. En deze maand ga ik echt mijn best doen.. :D..

En natas leuk die foto :D

12. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow en ik heb twee katten genaamd chicko en pino..

Zal eens kijken of ik hun in mijn album kan zetten hier :D!

Het zijn twee boeven hoor.. Geven me veel schoonmaakwerk hier thuis..

13. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    okee das sneller gezegd dan gedaan.. Iemand tips hoe ik foto's kan plaatsen in mijn album?

14. MyPrecious

@ DesSa

Ik heb het gevonden. Maar toen was je 10 weken zwanger, ik ben niet zwanger (als het goed is). Geen idee of ik wel een eisprong heb gehad, FF zegt van niks en me temp is ook laag. Maar het voelt wel echt gek. Het zijn net belletjes idd, maar het gaat wel erg snel en dan is het over. Maar heb het constant.

Veel succes met klussen in je volgende ronde, hoop op posi nieuws voor jou! En iedereen hier :).

15. MyPrecious

Hmm geen idee hoe je fotos in je eigen album moet zetten :(

16. Niet meer actief

Op je eigen album klikken onderaan je tekst en dan een toevoegen.
    Zijn ze te groot dan moet je in de linker kant op foto verkleinen drukken en verkleinen en opnieuw proberen te plaatsen.
    Succes.

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja het is gelukt haha... Ik ben dan toch niet zo blond.. En ja ik was toen zwanger dus daarom wel vreemd.. Ik kan me het gevoel nog wel voorstellen.. Zo zie je maar hoe vreemd ons lichaam is he :)!

Ik hoop voor jou ook dat je snel zwanger zult zijn..

18. MyPrecious

Wat een snoezies DesSa :D !

Ja het lichaam is zeker vreemd. Ik hoop zo dat ik toch wel een eisprong heb gehad of dat die deze cyclus nog komt. Word daar ook erg onzeker door. Straks heb ik gewoon geen ei ofzo..

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gefeliciteerd!natas......super voor je.....nu de rest van de dames nog!joepie

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ga ook ff kijken of ik foto's heb

Deel Deze Pagina