@lynn1986, Wat waren jou klachten voor je NOD? Ik heb sinds enkele dagen lage rugpijn zo bij de bil en trekt soms naar de been. En heb sinds vandaag wittige dikke afscheiding, niet een beetje maar best veel.
Heb je paint? Open dan je foto daarin. Klik op afbeeling, dan Formaat wijzigen/hellen. Dan maak je van de beide 100% bijvoorbeeld twee keer 50%.
Ja ik weet ook niet precies waar het zit, het is ook meer iets naar links. Maar het voelt echt gek.. Weet jij of je je eisprong hebt gehad Wendy?
Dit is wel heel ingewikkeld hier links zie je een tekst staan met foto verkleinen.. Haal je foto daar naar toe door te bladeren.. Verklein hem en dan opslaan op je pc.. En dan opnieuw uploaden in je album !
Ik doe het ook altijd met paint, dat is een van de weinige programma's waar ik wel wat van snap xx C.
ok mij lukt het in ieder geval niet. ben ik nou echt zo dom het verkleinen ok maar ik kan ze niet verkleind terug vinden op mijn pc
@ Wendy, spannend hoor. Ik test met je mee de 14e als ik nog niet ongie ben geworden dan . @ Agneta, als je hem hebt verkleind ga je naar opslaan als.. Dan kun je op bureaublad klikken (als dat er staat, heb je xp of vista?) en daaronder opslaan. Zo vind je hem wel terug.
Agneta, Je kan de foto's ook verkleinen in paint... - Open foto in Paint - Afbeelding boven in de balk aanklikken - Formaat wijzigen/helen en dan verkleinen (ctrl+W) Ik doe meestal 25 - 25 - En dan opslaan als... - Map selecteren en naam geven En dan via zw site naar Album en dan uploaden.
Ja agneta als je hem opslaat op de computer dan moet je hem op je bureaublad opslaan.. En dan als je gaat uploaden ga je naar bureaublad en dan zie je hem te staan.. Het gaat je zeker lukken