@agneta.. Wat is mexi groot haha.. Denk als ie op zijn achterpoten gaat staan dat ie groter is dan ik ! Wel lief hoor.. Tis wat met die kwark he sammie.. Bos haar schuld haha.. Ik heb naturelsmaak gepakt en dan ga ik banaan carameliseren in plakjes erop leggen.. En onderin koeklaag natuurlijk ! Ga er na het avondeten aan beginnen
haha ik voel me echt stom hihi ik ben weer met de clomid begonnen en ik heb een verdubbelde dosis gekregen. vorige keer had ik er echt last van. ik had stemmingswisselingen enzo en heel erg emotioneel. kon wel om alles janken. en nu met die hogere dosis hoop ik niet dat het erger gaat worden. maar het is voo een goed doel zullen we maar zeggen. ik vergeet wel btw regelmatig foliumzuur te slikken. stom he ik heb het op het aanrecht staan maar toch.
haha hij is niet zo groot hoor is een beetje een gekke foto. hij is ong. 30 cm hoog. maar wel met hele grote oren. ik noem hem altijd lelijkerd.
Whaha... Ik dacht die is ruim 1 meter hoog als ie normaal staat.. En hopen dat de chlomid goed werkt.. Vele dames hier zijn er door zwanger geraakt.. Ik duim voor je meis..
Ik heb trouwens een Echo van Tycho in mijn album geplaatst.. Deze was bij 20 weken.. Zijn duimpje naar zijn mond !
mooii.. echt een mooie echo joh.. pff ik was net misselijk bij de Ikea.. en er was geen kwarktaart meer, die hebben ze eruit gehaald . Ik dacht naar de wc te moeten, heel nodig, maar had weer obstipatie dus het lukte niet :x
Haha emo ding ! Maar goed.. Deze staat hier bij ons op de vensterbank.. Als we tv kijken zien we ook die Echo.. Tis een van de mooiste ! Gewoon een levend babytje in je buik is heerlijk.. Ik hoop echt dat we snel allemaal zwanger zullen zijn !
Whaha die bos heeft wat wakker gemaakt desiree.. Ik heb net alles gekocht om heerlijk kwark te maken... Met erop gecarameliseerde banaan... En ja ik ben ook ontzettend blij met deze echo ! Straks hebben we allemaal nog meer mooie echo's..
hallo Dames, Om weer even terug te komen naar friesland.. hahah het klopt dat je soms stuge mensen hebt... maar wij zijn dat echt niet..! Sorry meot toch af en toe friesland even verdedigen! hahaha.. Ik breng een toost uit.. op ons.. Dat we snel zwanger mogen worden en dat alles goed gaat!
ik heb een nieuw fototoestel wil ik net foto op me laptop zetten moet je toch altijd eerst iets instaleren? nou wil ik dat doen werkt die cd-rom niet op vista!...........................................
ex v riendin van mijn vriend is nu ook zwanger.. We hebben best veel contact en het is ook heel gezelig.. had een 3d echo... Die vond ik er persoonlijk een beetje eng uitzien.. omdat ze nog maar 16 weken was, ze hadden een egoscopist (ofzoiets) in opleiding en die moest dat doen voor school en omdat ze zo slank was konden ze alles goed zien...! Toch heeel apartg.. maar ik wil als ik zwanger ben ook een 3d echo!
Des, ik kom bijna naar waalwijk voor kwarktaart.. maar sinds de Ikea ben ik misselijk *insert kotssmilie* ale: O en over tempen, in het begin snapte ik er ook niks van, maar dat komt vanzelf.. eerste maand is het alleen maar temp invullen en daarna ga je het vanzelf wel begrijpen. En nu temp ik alweer maanden, voor een gynaecoloog is het wel fijn om te zien zeggen ze want dan weten ze dat er wel een eisprong plaatsvindt.. ik kwam erachter dat me lf altijd wisselt.. en me eisprong niet! Natas wat een mooie test zeg, o die zwangerschapsbanner had ik ook in gedachten als ik zwanger zou zijn, hihi toevallig
Agneta staat er op die cd-rom zelf ook compatible met vista of niet? Da's heel belangrijk om het van tevoren te bekijken.. ik heb zelf een hekel aan vista.. heb liever Linux zelfs
Euhm kijk bij computer en dan klik je de camera aan.. en dan openen.. Knippen en Plakken zo moet het ook lukken althans bij mij wel...