Ja nou het aanmelden lukt misschien nog wel alleen het invullen van de temp enz.. En hoe je kan wijzigen dus niet.. ! Ik ben nogal een dombo in zulke dingen.. Vooral als het engels is :S!
@Dessa, hahahaha.. dan is het goed ... mijn papa en mama wonen daar en mijn ooms en tante's ook.! Maar moet ik zeggen..Indo's zijn altijd gastvri j..hahaha.. en maken heeeerlijkkk eten!
Heb je je al aangemeld? Dan wil ik het je wel even uitleggen.. moet je er wel voor zorgen dat je nu ingelogd ben op FF. BTW op de link van al mijn tempkaartjes kan je de patronen zien voor als me ei eraan komt, die typische daling met slijmwaarnemingen en een hoge, zachte open baarmoedermond. En daarna een, in verhouding, hogere temp. Ik ben wel een nerd namelijk
Agneta, welk merk en type camera is het? Ik ga ff op de website kijken wellicht staat er iets over op.. soms moet je dan apart nog wat downloaden! En is die camera helemaal nieuw? Dan vind ik het wel raar want die zijn tegenwoordig wel compatible met vista
Oke maar waar heb je die cd-rom voor nodig? Ik heb ff gevraagd aan me man hij zegt dat je voor Vista niets hoeft te installeren.. je kan gewoon kabel erinsteken klaar.. das bij XP trouwens ook bedenk ik me net.. ben ook een stommerd Leuke camera trouwens wij hebben dezelfde
Meestal voor wat extra programmaatjes (onnodige zooi noem ik het) of voor als je een ouder besturingssysteem hebt (bv windows millenium ofzo). Kijk maar ff of ie het doet, zou wel moeten namelijk
Dessa je moet naar deze link gaan http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php daar heb je je kaartje van nu (helemaal leeg als het goed is) als je dan bij vandaag en gister menses invult, heb je alvast een beginnetje. Om dat te doen kan je in het vakje van de datum kiezen die je wilt hebben. Dan zie je op je cursor zo'n vingertje. Als je dan klikt, krijg je een keuzemenu met tijd etc. (primary) en als je klaar bent kan je dan onder save klikken.
@ Wendy, ja ik wil graag voor roze gaan maar zonder ei is dat moeilijk haahha. FF ziet niet altijd een ei, maar ja ik ga gewoon wel testen de 14e dan heb ik wel zekerheid. Of is dat dom? @ Agneta, wat voor soort hond is jouwe? @ DesSa, wat een schatje is Tycho op de echo.
Ok volgens mij is het gelukt.. Ik heb de drie dagen van mijn eerste ongie aangegeven! Licht zwaar en dan weer licht.. Morgen ben ik ervanaf.. En de temp kan ik dan ook invullen eigenlijk.. Wat is dan sochtends en wat is savonds.. (ik ben echt blond) en hoe vul je je temp in.. Als ik dat weet kom ik er wel uit denk ik.. Of er moet nog iets zijn wat ik moet weten.. Haha Super lief trouwens dat je me wilt helpen
Als je een eisprong hebt gehad met een lage temp dan is dat toch geen goed nieuws meestal, dat betekent dat je weinig progesteron in je lichaam aanmaakt, dat hormoon zorgt als het goed is voor de stijging bij je eisprong. (forgive me if I'm wrong)
Ik wil zon site in het nederlands.. Zijn die er niet ? Zou wel goed lopen denk ik als er veel domme blondjes zijn die zwanger willen worden.. Haha..
Temperaturen mag uitsluitend 's ochtends gebeuren, het gaat namelijk om je basale temperatuur.. als je wakker wordt 's ochtends, gelijk temp opnemen en noteren. Het beste is ook om op een vaste tijd iedere ochtend te tempen, al is een keertje later ook niet erg hoor. In het weekend neem ik het ook niet al te nauw ermee. Ook belangrijk is dat je Intercourse(sex) invult (als je hebt geklust), Cervical Fluid (slijm van de bmm) en evt. bij het kopje Secondary kan je de stand (position), opening (spreekt voor zich) en texture (textuur, als in hardheid/zachtheid van de bmm). Bij tests kan je bij OPK een ovulatietest noteren en pregnancy test als je die hebt gedaan. Dat is het belangrijkste in FF om te noteren. En je bent al goed bezig hoor