Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier is het ook nogal triest weer buiten.
    Moet vandaag de hamsters even een schoon hok geven en daarna word het weer klussen..
    Ben blij als de woonkamer eindelijk af is en ik weer wat meer rust krijg ;)

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    goedemorgen dames,

hier bewolkt maar nog geen regen te bespeuren. zal vandaag echt nog wel gebeuren vermoed ik zo. iedereen een fijne zaterdagavond gehad?

grtz suus

3. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Het weer is hier ook triest..
    Geen idee, wat ik vandaag ga doen.
    Waarschijnlijk gewoon een lekker lui dagje.

Zag het gisteravond voor het eerst.
    Sil kon al een tijdje staan, en nu liep hij gister voor het eerst.
    Trok zich op aan de spijlen van de box en liep toen naar de bank, ongeveer 2 meter.
    Ik ben zo trots!

Verder alles goed met jullie?
    xx C.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gister ben ik naar een dierenshow in Barneveld geweest.
    We hebben namelijk zelf knaagdieren en de vereniging had daar een keuring ;)
    Verder zaten er ook veel kippen (hoe kan het ook anders in barneveld..)
    Het was in elk geval zo gezellig dat we zelfs na afloop nog even bleven hangen :p

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen dames

hier ook af en toe een spatje regen. ziet er maar somber uit buiten.
    vandaag komen de buren op visite met de 2 kids. ben benieuwd want we kennen ze nog niet echt goed. eerste keer dat ze op visite komen.

mag ik even mijn hard luchen:
    wij zijn nu 7 maanden bezig voor een kleine en gister was mijn lief jarig. het ging de hele avond over babypraat. over de kleine van mijn vriendin en over mijn andere vriendin die bijna 10 weken is. mijn schatje was helemaal somber gisteravond toen iedereen weg hij vond er niks aan aan zijn hele verjaardag niet, maar wil er niet echt over praten. vind het zo lastig dan.. hoe ervaren jullie dag?

6. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Bos,
    Wat vervelend zeg..
    Ikzelf kan altijd wel meepraten want wij hebben er al 1 maar ik snap wel hoe het dan voelt.

xx C.

7. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey bos,

ookal zijn wij net bezig toch kan ik me goed voorstellen dat zon avond best moeilijk is als er alleen over baby's gepraat kan worden.vooral als je al inderdaad een tijdje bezig bent. je voelt je dan al snel onzeker en gaat je afvragen van: waarom zijn wij nog niet aan de beurt.

grtz suus

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goeie morgen allemaal!

wat een vies weer idd. bahbah, en had nog wel bedacht om de ramen te zemen, kan dus weer niet hha ( nietdat dat nou heeeel erg is....:p)

hoe is het met wendy? al wat meer gevoeld, gemerkt getest? haha

nog andere testers hierso?

@bos, ja erg vervelend kan ik mij voor stellen, ook echt niet leuk dat je mannetje zn verjaardag niet meer leuk vond! ook niet leuk dat hij er niet over wilt praten, dan weet jij ook niet zo goed wat je moet. hopelijk trekt hij weer wat bij:)

groetjes iedereen

9. Sannehai

pff ik zie trouwens dat ik nog 11 dagen heb tot testen,

nou ik ben zeer benieuwd of ik dan gewoon ongesteld word...ben egt nieuwschierig of mijn lijf het wel weet dat hij het zelf moet doen nu. weet ook totaal niet hoelang mijn cyclus zal duren, dus echt even afwachten.....Hoop zo op een korte cyclus maarja, we zien het wel....:)

groetjess

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik hoop het ook zit echt in een mega dip deze ochtend zo'n gevoel dat het noooiiiiit gaat gebeuren. maar moet er snel uit die dip komen anders maak ik niet zo'n gezellige indruk op de buren vanmiddag

11. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey bos wie weet wordt het vanmiddag toch nog wel een hele gezellige middag joh

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wachten duurt lang he

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vast wel. die kids van de buren zijn ook echt schatjes. de oudste klets de oren van je hoofd en de jongste heeft zo'n lief, ondeugend koppie dus komt vast goed

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    sannehai das inderdaad nog even spannend en afwachten en juist dat wachten is soms moeilijk haha.

grtz

15. Sannehai

hee jaa zeker moeilijk dat wachten maarja we zullen wel zien,

@bos ik hoop ook voor jou dat het snel lukt:)

voor iedereen natuurlijk! haah.

nou meiden ikga ff verder, ff kijken voor andere auto op internet hebn et wel wat leuks gezien een skoda, maar wil wel ff weten hoeduur die in de verzekering enzo is! hahah groetjess

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    volg de skoda rijder.....
    doeg

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is niemand meer hier geloof ik.
    ga ik er ook maar vandoor
    fijne zondag nog allemaal

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

even over de tandarts. het klopt dat verdoving niet erg is voor de wangerschap het kan geen kwaad, het is namelijk zeer lokaal. en als je zwanger bent is je tandvlees bloederiger dat komt omdat je slijmvliezen meer doorbloed zijn. is op zich niet erg maar je moet wel gewoon goed doorpoetsen oo als het bloed want anders kan het gaan ontsteken.

19. Niet meer actief

Nee ik heb nog zeker niet getest, en dat ga ik ook echt niet eerder doen dan 14e van deze maand.
    Ik sta stevig in m`n schoenen. 8)
    Voor de rest blijf ik lage rugpijn houden en witte dikke afscheiding.
    Buikpijntjes en hoofdpijntjes worden denk wel minder, weet niet of dat goed of slecht is.
    Soms wordt ik wat misselijk, maar weet niet of het komt om dat het zo is of omdat ik het denk. :(
    Ja je snapt me wel denk.
    Voor de rest best spannend en wachten we maar af.
    Probeer zo veel mogelijk er niet aan te denken maar dat lukt me helaas niet zo goed. :(

@allemaal,
    Fijne zondag en ja het weer zit niet zo mee nee, hier ook lekker nat weer en heb net verwarming aan gezet mannetje en ik hadden het koud. :D

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

middag allen,

hier zijn we beide ziek, verkouden enzo.
    dus lekker hangen op de bank,
    beetje het gevoel dat ik ongi ga worden, maar kan ook door ziek zijn, zijn.

we zullen wel zien.
    lekker tv kijken en niks doen.

hier regent het ook,
    heeft doggy dubbele pech vandaag want een lange wandeling zit er zo niet in. als het droog was wel, maar ziek en door de regen lijkt me geen goede combi.

xxx

Deel Deze Pagina