Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey dames,

Mac ik hoop voor je dat je niet ongi wordt..
    En hier bij mijn moeder is ook iedereen verkouden, ik hoop niet dat ze mij aansteken haha.

Wendy, ik zie dat wij gelijk lopen.. Als het goed is moet ik ook over 5 dagen ongi worden. Maar dat gebeurd zowiezo wel haha..(of mijn cyclus moet gewoon anders zijn.)

2. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Dames ik heb een vraagje. Ik heb dit al eerder gezegd dat mijn menstruatie ineen keer vet lang is en dat dat wel zal komen door het ontpillen.
    Nou ging het als volgt. De dag dat ik ongesteld moest worden kreeg ik een heel erg klein beetje bruinig bloed. Het was echter zo weinig dat het een tampon niet waard was. De dagen daarop bleef het zo gaan (iets van 5 / 6 dagen).
    Nou werd het gister ineen keer wat meer (dag 11 van de ongi) en vandaag heb ik pas ongi krampen en is het weer veel zoals vroeger.
    Het is inmiddels dus al 12 dagen, maar moet ik wel die eerste dag als eerste dag tellen?
    Moet ik dan wel gewoon de eerste dag van mijn cyclus de dag van dat bruinig tellen (12 dagen geleden)? Of moet ik vanaf gisteren tellen?

3. Niet meer actief

Als ik jou was zou ik tellen vanaf het moment dat je rood bloed verloor.

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Het zit heel diep, dus het voelt best wel raar dan. Als ik zit dan is het net alsof het bij me buik vandaag komt. Maar het zit aan de linkerkant, wel bij de schaamhaargrens zeg maar. Wacht wel weer af.

Ik had alweer spotting. En gister nacht toen we thuis kwamen roze bloed met witte afscheiding. Nu is mijn BMM hard, en half open. Maar hij zit nog hoog.

5. MyPrecious

Thnx voor je antwoord :). Misschien heb ik wel gewoon geen ei en hopelijk komt me ongie eraan dan vrijdag. Heb nu al heel lang spotting :(
    En die jeuk bij jou.. Zou niet weten wat dat is!

6. Niet meer actief

@MyPrecious,

Mijn baarmoedermond zit nu sinds gisteren en eergisteren wat lager en wat heel raar naar achteren met de uitgang zeg maar. :confused:
    Volgens mij wel hard, kon niet zo goed voelen deze keer. :(
    En als ik eraan kom krijg ik echt pijntjes van binnen en blijven best even hangen zeg maar. :(
    Van binnen is het ook dik zeg maar eest kon je gewoon ruim met je vinger erin en nu moet je je vinger zeg maar naar binnen duwen, snap je?
    Om het makkelijk te zeggen "nauw van binnen".

7. MyPrecious

@ Bos, wat vervelend dat zijn verjaardag zo een beetje verpest is voor hem.. Kan hem wel goed begrijpen, mijn vriend is precies hetzelfde. Ik hoor mijn vriend gewoon uit en hij wordt steeds losser in dingen vertellen. Maar ook pas na 10x vragen kreeg ik een eerlijk antwoord, nu gaat dat dus beter :) . Maar ik zou zeggen, praat met hem en vraag hem dingen waar hij ja en nee op kan zeggen.. Als hij dan emo wordt kan hij ook wel vertellen hoe hij denkt enzo denk ik dan...

@ Wendy, ik hoop zo dat het raak is voor jou! Aan je symptomen te lezen ziet het er wel mooi uit. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker tot je een posi test krijgt. Maar ik duim voor je ;). Spannend!

Oh lees nu je berichtje nog hier boven. Gek dat het je zeer doet.. Heb ik eigenlijk nooit last van.. Ik begrijp niet echt wat de bmm bedoelt wanneer die hoog of laag gaat zitten.. Zou je toch zeggen dat mijn ei neit is geweest omdat we beide harde bmm hebben en als ik uitga van 35 dagen zitten we gelijk tot NOD..

8. MyPrecious

Wat ik nu denk. Misschien sla ik wel een echte ongesteldheid over. Want heb nu al dagen last van spotting. Gisteren roze met veel afscheiding en vandaag weer licht rood.

Ook FF voorspelt weer een ei op 18 september.

9. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    wat is dat bruine dan zeg maar?

10. Niet meer actief

@Daisy1986,
    Leuk zelfde NOD-dag zeg maar.
    Alleen jij weet dat je niet zwanger bent en bij mij is het een grote verrassing.

@MyPrecious,
    Je bent nu al een beetje ongi geworden als ik het begrijp of snap ik je niet helemaal nu?

11. Niet meer actief

Oud bloed lijkt mij, van vorige keer. :(

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @ wendy wat spannend!
    ik duim voor je! [-o<

13. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    hmm weird. Nouja goed ik tel dan maar gewoon vanaf dat het echt begon te vloeien, kan ik mijn banner maar aanpassen :)

14. MyPrecious

Ja je bent pas ongie wanneer je rood bloed verliest.

Spotting is dat je steeds kleine beetjes verliest, geen ongesteld heid dus. Heb geen tampon of maandverband nodig er komt soms wat op het wc papier. Dus nog geen ongie hier..

15. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Dan is mijn cylcus veel langer :( niet eerlijk

16. MyPrecious

Rot he... Mijne wordt nu ook veel langer dan die 35 dagen. Om gek van te worden.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

rustig hierzo...

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik zit nog erg te twijfelen, morgenvroeg testen of niet testen. (als ik nog niet ongi ben)

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    morgen vroeg testen!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi dat zouden jullie allemaal zeggen

Deel Deze Pagina