Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja he denk ik ook.
    maar ik zou dat wel doen. ik heb helemaal geen geduld

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

geeft niks ik zie morgen wel, hihi

zul je zien dat ik vannacht ongi wordt...

i don't hope so

ik hoop zo dat ik zwanger ben.

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik hoop het ook zo voor je!
    ik duim voor je.
    en vanacht wordt j egewoon niet ongi en morgen heb je een posi test in je handen.

4. Niet meer actief

Hoe langer je wacht hoe beter de streep als je zwanger bent. ;)
    Zo denk ik dan he, maar je moet doen wat je gevoel ingeeft. :)

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

owww mac wat spannend! ik ga echt voor je duimen! :D:D

@bos, ja wie weet volg de skoda rijder;) hahaha

ik zou ook echt niet kunnen wachten denk ik om te testen! ahah, maar wat wendy zegt hoe langer je wacht hoe een duidelijkere streep je hebt hhaah maar ik zou er geen geduld voor ehbben hoor!

groetjes allemaaaaaal

6. Niet meer actief

Hey dames, ik ben lekker weer thuis..
    Even 2 uur rijden haha.

Wendy: er is een iniminie kansje dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar dan zouden de zaadjes het een paar dagen volgehouden moeten hebben..
    Maar.... die kans is al zo goed als verkeken, want ik heb al een mega ongi-buik haha!

7. Niet meer actief

Mac, ik zou wachten, als je dat kan.
    Net wat Wendy zegt.. de kant op een vals negatieve test wordt steeds kleiner naarmate je hem later doet he.

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden,

Hoe is het hier?

Ik ben ff een weekje op vakantie en jullie hebben gewoon meer dan 100 pagina's gekletst!
    Sjonge, dat kan ik niet bij houden hoor hihi

Dus als iemand me even wil updaten?

Hier een heerlijke vakantie gehad, genoten van de zon en alles, dus helemaal top, gelukkig nog lekker een weekje vrij nu, dus we gaan nog verder genieten!

Mijn lijf is wel een beetje in de war, waarschijnlijk doordat ik of andere pillen ben gaan slikken, vitaal zwanger worden of de stress rond de bruiloft en alles

Dacht op vak echt gek te worden, mijn ei leek maar niet te komem, had al hele rampscenario's in mijn hoofd gehaald :(
    Gelukkig toch uiteindelijk op dag 16! een posi test eindelijk!

Hoe si het verder met iedereen?

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi sterretje

welkom terug haha, lekker geweest?
    waar ben je eigenlijk geweest? ja er wordt hier veel geklets he. kunnen het niet meer bijhouden.

10. Niet meer actief

Uhm.. natassie is zwanger..
    Suhe is zwanger..

Verder niet veel geks gebeurd hoor.

Fijne vakantie/bruiloft gehad?

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mac, ik zou een paar dagen langer wachten. Als je goed zwanger bent dan blijft het toch wel zitten en krijg je een mooie dikke streep!

12. Sannehai

hee myprecious jij kan ook al over 5 dagen testen zie ik. ook spannend hoor

13. MyPrecious

@ Sannehai, heb nog geen eisprong gehad, dus dat testen kan ik dan ook wel laten :(. Jammer he..

Heb het gevoel alsof ik een stille ongie heb is dat ook mogelijk? Ongie zonder echt bloed? :(

14. MyPrecious

Zou je zonder ei ook niet ongie worden? :eek:

15. Niet meer actief

In principe kan dat volgens mij, maar dan zou het naar mijn weten veel langer duren dat je ongi wordt..
    Misschien is de spotting van een aankomend ei.?

16. MyPrecious

Ja dat dacht ik, dan word je dus ongi wanneer je normaal weer ongi zou moeten worden in je volgende cyclus..?

Heb al een week spotting.. Dus wat dat is weet ik niet.. Kun je ook geen ongi noemen.

17. Niet meer actief

Misschien is het een optie om je vraag bij de verloskundigen op deze site te vragen?
    Ik denk dat hun je een beter antwoord kunnen geven...

Weet van mezelf dat ik wel eens bijna 2 weken, tot mijn ei, bruinverlies had..

18. MyPrecious

Zo dat is weer een beetje hoop voor mij dan Daisy.. Dan kan me ei miss toch nog komen :( het lichaam is ook zo'n raar ding. Vooral wanneer je net bezig bent moet je je eigen lichaam proberen begrijpen. Ik heb het alleen wanneer ik naar de wc ben geweest op het wc papier, het "lekt" niet ofzo. Had jij dat ook?

19. Sannehai

hmm ja echt apart...

maar dit is toch ook de eerste x dat je vanuit jezelf ongesteld moet worden toch?

ik weet ook totaal niet of ik mn ei heb gehad of wanneer die komt of wanneer ik ongi word,

dus misschien is je cyclus nu ook wel anders dan eerst

20. Niet meer actief

Ja alleen met afvegen, behalve als ik eens lang niet naar de wc was gegaan, toen kon er nog wel iets in het inlegkruisje zitten.. Verder alleen met afvegen.

Deel Deze Pagina