Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tja je kan er een obsessie van maken he..
    Maar natassie.. niet lullig bedoeld hoor, maar volgens mij ben jij helemaal geen geloofs typetje.. ofwel.

En we kwamen toevallig erop omdat mijn moeder zoooooo graag oma wilt worden..

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey hallo dames,

allemaal een leuke zondag gehad? heb vandaag een keertje lekker lui gedaan en wat kan dat af en toe heerlijk zijn. haha.

ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat het niks uitmaakt of je veel bezig bent met zwanger worden dat het dan niet lukt. misschien ben je er bewust niet veel mee bezig maar onderbewust wel. dus tja.

grtz suus

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Wel mooi om te weten dat een kindje van jullie zo welkom is ook bij je mams. Dat doet erg goed he. :)

Ik geloof ook niet dat je niet zwanger raakt wanneer je er teveel mee bezig bent. Ken een stel dat nu ineens na 4 jaar zwanger is. Ze hoorde dat een vriendin van haar zwanger was en nu zij in 1x ook na 4 jààr. Dus ze moet er die maand wel erg veel mee bezig geweest zijn zou je zeggen. En anders is het wel erg toevallig.

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    dan lijkt het mij ook inderdaad dat je er meer mee bezig bent ja maar wel fijn voor ze na 4 jaar eindelijk zwanger. is toch een hele lange tijd

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha daisy ben inderdaad niet bijgelovig.. maansteen geloof ik ook totaal niet in...
    wil het eerst zien met eigen ogen dan geloven ;)

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Idd erg mooi voor hun na 4 jaar! Vond het ook super om te horen, doet je meteen goed he dat het sommigen zonder hulp na 4 jaar spontaan lukt.

7. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja idd. en geeft andere onder ons ook weer een beetje hoop. vooral als het bij sommige ook zo lang duurt.

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Goedeavond dames..

Welkom terug van vakantie sterretje.. Fijn dat je er weer bent :)!

Enne dames jullie geloven het nooit.. Ik heb bijna die hele kwarktaart op hmmmm... Bovenop de banaan :)!

Ik kan nu voorlopig geen taart meer zien..

Verder is mijn ongie voorbij en heb de hele dag zon beetje in bed films liggen kijken..

Morgen probeer ik weer te gaan werken.. De griep ( gewoon overwerkt maar goed ) is voorbij.. Geen 14 urige werkdagen meer maar heerlijk 8..

En ik geloof dat het mac was die morgen kon testen.. Meis als je wil wachten gewoon wachten ;)!

Ik duim hoe dan ook voor je..

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Dessa,

KWARKTAART! WAAR? :confused: :confused:

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

lust ook wel een stukkie

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Geen kwaktaart he... Maar Kwarktaart... :) In waalwijk.. Er is nog een heel klein stukje over..

Vanavond maar is wat oefenen met klussen :)! Kijken of we het niet verleerd zijn na afgelopen maand :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dessa,

Ga je nog een kwarktaart maken!

ghighighigihgihi :p

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik vond het vandaag ook wel een dagje voor dvd van gooische vrouwen en dan lekker op de bank met een dekentje. hihi. zonder kwarktaart welliswaar.

14. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Nou ik houd het voor vandaag voor gezien met taart maken of eten of bekijken hoe lekker die er ook uit ziet..

Ik ben bos zo ontzettend dankbaar haha ik heb een heerlijke dag gehad.. :)..

I love zondag :D !

15. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Nu nog een baby erbij.. Dan zou het perfect zijn :D

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja een baby erbij zou het helemaal compleet maken he.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zat ineens te denken wat mijn moeder de eerste keer tegen me zei toen ik tampons ging gebruiken....

Er lopen 2 tampons over de Noordpool zegt de een tegen de ander: "Koud hé zonder muts!"

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hihihi.

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Echt wel.. Ik ga deze maand heerlijk genieten.. Hard werken veel van mijn mannetje genieten.. en op tijd naar bed.. Behalve vanavond :D En aftellen voor 22 sept.. Ben ook wel erg zenuwachtig voor dan.. Misschien ben ik dan al wel zwanger.. Zal wel niet maar goed ik blijf hoop houden

20. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hmmm wel heel stil ineens...

Is er nog iemand...?

Deel Deze Pagina