maargoed, ik ga afsluiten. morgen weer vroeg op. morgenavond kom ik nog even kijken want ben natuurlijk benieuwd naar degene die hebben getest.en of er verder nog nieuws is natuurlijk. weltruste allemaal, grtz suus
truste voor degene die gaan slapen, wij kijken nog ff tv hier nu expeditie robinson. niet al te laat naar bed, lekker uitzieken. morgen eind van de middag moet ik werken dus kan uitslapen. xxx
wat gaan jullie hard.. wil alleen even natas van harte feliciteren, tis je zo gegund, super meis! mijn zzusje zit een jaar in londen, daar heb ik net mee geskyped heb haar nu een maand niet gezien
dank je wel meisje wat leuk je zusje even gesproken te hebben wat doet ze daar prcies? speciale reden of niet? of gaat het me geen fuck an
hoi dames is er nog iemand op deze toch al wat latere avond heb vanavond toch een tof foto boek gemaakt op de hema site van onze verbouwingsfoto's. nou ja vanavond. ik zit al vanaf vanmiddag haha. als je daar aan begint is het echt verslavend (beetje vergelijkbaar met dit forum haha) ben nog niet toe gekomen aan bij lezen maar zag ik in een ooghoek weer een zwangere?
Ik ben er nog half Volgens mij begin ik snot verkouden te worden, vooral de snot is al vrij goed aanwezig.. Noujah morgen toch maar een half dagje werken, zal ik ook wel weer overleven
Nog steeds half, moet nog wat mensen emailen etc Een nestje hamsters is leuk, maar contact met de nieuwe baasjes kan nog aardig wat tijd in beslag nemen
Ja ik denk dat ik zo maar ga slapen... Verveel me en er komt niet echt nog wat bijzonders op tv.. Geen klussen meer hier.. Mannetje slaapt al om half 4 moet hij eruit. Slaap lekker saskia En @mac als je gaat testen.. Succes meis.. Ik duim voor je
Ben ook uitgemailt, das een voordeel rond deze tijd want dan mailen ze tenminste niet meteen terug.. Ik drink nog even me kop thee leeg en dan ga ik ook naar bed. Slaap lekker allemaal
Och ja en Dreamer of Desiree zou een van jullie me op de NODlijst willen veranderen naar 2 okt.. Alvast bedankt hij staat op pagina 613 als ik het goed heb.. Groetjess... En tot morgen weer..
Mijn zusje volgt een high school year daar. Ze is gek op engeland. Haha mn ouders weten niet dat we zwanger willen worden. Maar mijn zusje mailde ze, dat ze graag een kindje wil en toen mailden ze haar terug, wacht eerst maar op de kleine van je zus. Haha echt grappig Mijn moeder was ook al bezig (ze quilt) met een dekentje en speelgoed voor haar kleinkind.
Hoi, Ik ben er nog onze hond is toch zieker dan ik dacht. Hij ligt al heel de avond de jammeren en te janken. Heeft diaree en valt steeds weg, je zit hem echt vechten tegen het ziek zijn. Hij drinkt ook niet meer sinds vanmiddag, en drinken is juist zo goed voor hem. Het is zo zielig en heb al een traan gelaten, hier kan ik niet tegen en mijn mannetje ook niet. Daar straks riep m`n mannetje ineens "Eros!" (zo heet de hond) Hij dacht dat hij niet meer ademde. Nu slaapt hij veel en moeten we het beste er van hopen. Morgen moeten we alle2 werken dus ik moet even kijken hoe we het aan gaan pakken. Mannetje denkt aan halve dag vrij nemen en ik later beginnen. Pffff dit is echt niet leuk. Ik laat jullie morgen meer weten. Eros is nog vrij jong namelijk ruim 3 jaar.
Hoi meiden, Hier ben ik weer. De hond is nog altijd ziek maar heb het gevoel dat het wel een beetje beter gaat. Hij komt nu weer naar me toe, en gisteren bleef hij weg en keek hij met van die grote vragende ogen je aan. Nu doet hij dat nog wel, maar toch voor m`n gevoel anders. Vandaag doet mannetje alle dag vrij nemen om bij hem te zijn, en misschien ook naar de dierenarts. Zo zielig als dieren zo ziek zijn, ze kunnen het zo moeilijk uitleggen wat ze hebben. Iedereen een fijne dag. Groetjes
goedemorgen ik zou met je zieke hond naar de dierenarts gaan, ik dnek dat ik gisteravond al was gegaan. sterkte. iemand had het over een nestje jonge cavia's wat leuk zeg, wil er ook graag 1 maar mn man wil dat niet, misschien later als we kids hebben.