He DesSa, Ja wat leuk! rond dezelfde tijd testen... als het nodig is... Ik wil rond de 12e gaan beginnen met ovutesten. Met mij gaat t super, een heerlijk weekend achter de rug! Niet te veel met het zwanger worden bezig gehouden, gewoon lekker van elkaar genoten. hihihi En hoe is het met jou? Liefs Debby
Ik heb niets terug gelezen. Ben net van de dierenarts weer op m`n werk. Eros heeft bloed in zijn ontlasting. Hij had koorts 39,2 graden. Hij heeft 2 kleine en 1 grote spuit gehad en hij heeft nu 2 soorten pillen als kuur gekregen en die moeten we gaan toedienen. Heb ook een spuitje meegekregen om water toe te dienen omdat hij zelf niet drinkt. Hij heeft nu een klein zakje andere speciale vroeding mee gekregen. Nou het is me wat, en wordt hier niet echt vrolijk van. Ik hoop dat hij snel opknapt want echt prettig is het allemaal niet. Hij piept en jankt heel de tijd omdat hij ergens pijn heeft, maar de arts kon dus zo 1,2, 3 niets echt vinden en denkt aan een finkse darminfectie/onsteking of iets in die richting. Vanmiddag kom ik weer. Moet nu weer werken, al kan ik m`n hoofd er niet bijhouden.
Wendy meis... Super veel sterkte met je hondje.. ! @debby fijn dat het goed gaat,, Ik weet nog niet of ik met ovutesten ga werken.. Denk het wel.. Maar weet het nog niet zeker ... En ja ik heb plat gelegen het weekend en grote schoonmaak thuis gehad.. Echt bezig met baby's.. Ja niet bewust... Maar onderbewust wel.. Haha.. Ik heb lekker veel gekletst hier op het forum.. En gelukkig niet allleen maar over baby's.. Ik hoop dat we snel allemaal een baby hebben.. Dat zou mooi zijn haha..
Als ik m'n vruchtbaar slijm goed herken dan zijn de testen ook niet echt nodig. En mijn vriend vindt die testen eigenlijk maar niets. Hij zegt 'het komt wel wanneer het komt.' Dus maar ff afwachten. Wendy: heel veel succes met je hondje! sterkte ermee! Liefs
Jaa dat zei mijn vriendje ook de 1e 7 maanden haha... Maar daar hebben ze wel gelijk in natuurlijk.. IK ga nu ff docusoap kijken made in LA en daarna heb ik nog een film august liggen.. Tot laterss
Kletskoppies Mac: balen dat je test nega was! Hoop dat ie toch nog posi gaat worden Iedereen mag ook een beetje vet naar mij sturen, heb hetzelfde probleem als Bos. Maar misschien volgende week niet meer! Moet weer bloed laten onderzoeken voor oorzaken. Ben benieuwd. Ik ga zo denk toch maar nieuwe ovu testen bestellen. Heb wel een vermoeden dat mn ei deze keer weer vroeg komt ivm bmm, maar zeker weten doe ik t niet natuurlijk. Zometeen naar de dokter om mn verwijsbrief op te halen, ben benieuwd wat erin staat!
jeetje wat vervelend zeg van je hond. ik hoop dat hij snel opknapt nu hij wat gekregen heeft. ik ben disco aan het houden thuis. heerlijk als iedereen werken is. kan de tv lekker hard. haha. straks maar even stofzuigen. gister kids op visite gehad dus dan kan de stofzuiger wel weer uit de kast haha. eerste even mijn koffie opdrinken....
@wendy hopelijk gaat het snel beter met je hond. is echt aandoenlijk ja, je kunt beter zelf ziek zijn, nouja ik ben nu niet fit, verkouden keelpijn, lamlendig enzo maar das ook niks. krijg zo bezoek van mn vriendin wel gezelli. oja ik heb me kunnen inhouden geen nieuwe zw test te kopen bij de drogist, ik dacht ik zie het vanzelf wel, of ik wordt vandaag ongi of niet. en dan testen we later wel een keer. xxx xxx
wat knap dat je kunt wachten. en hoelang wil je wachten met testen als je niet ongi word? beterschap en lekker bijkletsen met je vriendin is altijd gezellig. have fun
heb vanmorgen getest en die was nega, maar nog niet ongi. geen idee hoe lang ik ga wachten, want ik denk dat ik toch ongi wordt vandaag als ik niet ongi wordt dan ga ik dnek ik vrijdag testen want dan ben ik de ochtend vrij. wel zo lekker om dan vrij te zijn als je zo blij bent en niet gelijk naar je werk moet. maar goed we zullen zien. afwachten.............................
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 06 aug: Marietje83, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend .. 01 sep: Skye, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. NOD lijst September 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08: Mac, 2e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Laurhen, 2e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 23: Daisy1986, 13e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Desiree1986 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Kheb de lijst op mn laptop staan, dus hoef geen blz meer te zoeken gelukkig Blz staat er wel bij (was 614) Jeetje wat gaan we hard zeg
Hey meiden, wat is er weer een hoop gekletst! Gezellig zeg, maar lukt mij echt ni om er zo veel te zijn...! De NOD-lijst ziet er goed uit! Als dat eens zo door zou zetten voor ons allemaal! Geeft hoop, zeg maar! Mijn NOD pas volgende week, maar heb al 2 dagen beetje rood/bruinig slijm, lekker goor praatje, maar wel irritant! Als t mn ongi is is ie een week vroeger dan anders, balen als t mn ongi is, maar dan wel weer lekker dat mn cyclus een week korter is, is toch weer een extra kans dit jaar! Ben benieuwd hoe t loopt...
Hey, ja dat hoop ik dus ook een beetje... Had donderdag een beetje kramp in mn baarmoeder, of zoiets en vrijdag ook al klein beetje bloed... K blijf hopen, begrijp toch weinig meer van mn eigen lijf... irritant als je iets zo graag wil, dat je cht alles gaat voelen en dan meteen denkt dat dat iets zal betekenen... Maar wanneer ga jij testen? Knap hoor dat je zo lang kan wachten!
als je bezig bent met zwanger worden voel je alles he. dat is zo irritant. en je weet nooit zeker wat het is want mensturatieklachten kunnen ook zwangerschapsklachten zijn. het word ons niet makkelijk gemaakt zo he als er nou een duidelijk verschil zou bestaan voordat je kan testen.........
@Mac, ja sorry zie net de laatste berichten op de vorige blz... Blijft klote zo'n neg. test, ook al wil je niet te veel hopen!