waarom bel je je huisarts niet gewoon op, die heeft het tenslotte geschreven, en het gaat over jou, dus hij moet jou uitelg geven!
Ik ga wel een topic openen erover, misschien zitten er hier medische mensjes op het forum die wel snappen hoe de dokter het bedoeld. Want ik kom idd niet verder dan psygische ziektes en zo zou ik mn kinderwens toch niet noemen!
Een acroniem (Grieks: ἄκρον, akron, "lid" + ὄνομα, onoma, "naam" = naam uit de uiteinden) of letterwoord is een afkorting die wordt uitgesproken als een woord. Soms wordt daarbij nog de eis gesteld dat elke letter een apart woord voorstelt, zoals in een initiaalwoord. Lang niet alle afkortingen zijn dus acroniemen: afkortingen zoals OC, OR of CAO voldoen niet aan de eerste eis; horeca voldoet niet aan de tweede.
Tnx voor de antwoorden dames De dokter is alweer gesloten. Hoop dus dat er medische mensjes hier zitten die me antwoord kunnen geven, anders lig ik vanacht weer wakker ervan (kan daar niet tegen ) Acroniem is dus gewoon een vaag iets Ik zag dat mn botsing al een jaar geleden is. Time flies
Haai meiden! Ik had vanochtend weer spotting. En nu vanmiddag steeds meer, ik denk dat mijn ongie eraan komt. En nu zeg ik altijd je bent pas ongie wanneer er rood bloed uit komt.. Maar ik heb al dagen rode spotting alleen nu meer zoals in de laatste dag van me ongie dus ik weet niet of ik ongesteld ben of dat ik het morgen pas echt wordt.. Help . Me temp was wel lager weer. 36.2
Ik had net voor de zekerheid een tampon in gedaan, haal ik 'm eruit is het oud bloed... En veeg ik me af en geen bloed meer te zien.. Zucht.. Laat me dan gewoon normaal ongesteld zijn :-#
Dreamer ik heb mijn verwijsbrief erbij gepakt en die is gelukkig wat makkelijker.. Zal het ff hier typen.. Anderhalf jaar terug is zoontje bij 5,5 maand gestorven sindsdien wederom zwangerschapswens echter zonder resultaat, Mede gezien voorgeschiedenis graag u aandacht. Gr Huisarts.. Ik vraag me nu af hoe onproffesioneel deze verwijsbrief is als ik alles van jou lees.. Mijn huisarst is nog niet heel lang huisarts namelijk.. Net afgestudeerd.. Heb je al een antwoord anders kan ik wel eens kijken of ik mijn exschoonzus bel voor je.. Die zit in dat wereldje..
Hallo dames, Hier ben ik dan weer.. Vandaag lekker gewerkt, nou ja lekker.. Ik ben een beetje grieperig. Had het de hele dag warm terwijl mijn collega's het (bijna) allemaal koud hadden. Toch had ik wel regelmatig kippenvel. Ook heb ik koppijn en de hele dag al lichtelijk misselijk.. Trouwens ineens heel veel witverlies.. heb ik normaal ook wel, maar dan is het meer een combi tussen wit en doorzichtig haha, niet echt wit zoals nu. Nou ja, mijn ongi zal wel snel doorzetten, want had een echte ongibuik vandaag en gisteren. Nu gelukkig iets afgezakt. Dreamer: ik hoop voor je dat die dokterstaal gewoon normaal is hoor. Mac, jammer van je negatieve test. De rest: sorry ben weer alles vergeten...
hey hey, ben er ook weer. net thuis en meteen even bijlezen. haha. dreamer: af en toe die dokterstaal bah bah. mac: jammer van de nega test. grtz suus
hey daisy, ja toch wel. ondanks een kleine meid van 8 maanden die de hele dag de sirene aan had staan. haha. hele dag niet willen slapen en supremoe. mja. hoort erbij als je op een kdv werkt. heb jij vandaag gewerkt of had je een vrije dag? grtz suus
@Daisy balen dat je een beetje grieperig bent. het heerst helaas wel dus hoop dat het niet doorkomt zetten. lekkere bak thee zetten, op de bank ploffen, tv aan en op tijd je bed in (en misschien nog een lekkere massage vragen van je lief)
Ik heb nog geen antwoord gehad nee Dessa. Mijn verwijzing is 2 a4-tjes. Het eerste blaadje staan mijn adres gegevens en die van de dokter en: Geachte Collega, Dhr en Mw Dreamer zijn naar u verwezen ivm een onvervulde kinderwens. Uit de anamnese komt een aantal aanknopingspunten: verleden van meneer, ondergewicht van mevrouw. Dan het 2e blaadje. Overzicht episoden Een lijst met dingen waarvoor ik bij de dokter ben geweest. Journaalregels: Zwangerschapswens, man middelengebruik in verleden, zij zeer weinig bloedverlies bij reg menstruatie, ondergewicht. En dan die comorbiditeit. Jij hebt dan alleen dat eerste blaadje gekregen vergeleken bij mij. Als ik dat ook had gehad was het niet zo onduidelijk geweest Maar als jouw zus zou weten wat de dokter ermee bedoeld, dat zou wel fijn zijn! Er staat niks over welke comorbiditeiten het zouden zijn, er staat enkel kinderwens vrouw @Daisy: ik heb ook altijd een dikke buik voor mn ongi. Vier maanden zou ik niet zeggen, maar wel opgezet vergeleken met normaal. Is wel normaal hoor