Dees ik hoop het zo voor je, maar als ik jou was zou ik je er niet teveel op verheugen! Stel dat je nu bij een innesteling zou zitten dan kan het nog steeds elk moment fout gaan. Please.. verheug je pas na een posi test.. Zou het zo zonde vinden als er straks weer iemand verdrietig is..... MAAARRRR we hopen natuurlijk allemaal dat er nu een beebje in je buik zit wat zich goed aan het innestelen is.
meneer en mevrouw dreamer Hoop dat je snel uitslag krijgt mw. dreamer en positief natuurlijk. Ik heb mn ventje aan de klus gekregen vanmiddag Ik merk dat ik rond mn ei een stuk natter ben dan normaal Gezien t slijmverlies en mn bmm die wagenwijd openstaat is t klussen geen overbodige luxe (al is dit eerder als mn banner aangeeft?)
Meissies ik word zenuwwachtig daarvan Daisy ik verheug me nergens op, behalve als die test positief is, en die gaat voorlopig nog niet uitgevoerd worden.. op zijn vroegst pas op 14 DPO.. Matcare is ook goed, die vind ik weer beter dan Sensitest.. maar ze zijn in ieder geval beide goed.. Leuke thermometer Dessa Jij werkte trouwens in Den Haag hè, was dat bij HS? Ik zag dat gebouw.. naast het gebouw van mijn werkgever..
Sorry Dees, ik zal me inhouden Maar toch weet ik het zeker Kan hoor meisje dat je ei eerder is dan je banner aangeeft. Mijn ei is juist altijd later dan wat de banner zegt. Goed dat je lichaam het aangeeft
Ow dat is cool.. Ik werk normaal in breda.. ! Maar soms tijdelijk daar.. ! Cool onze werkgevers zijn dus buren haha.. Ik ga ff voor TV.. Dubbele aflevering van gtst vanavond plus mama in amsterdamzuid.. En america next top model.. Dus volop plezier vanavond op tv ! Dames lees wel mee hoor !
Nou aangeven ik merkte eergisteren al dat mn bmm open stond en dat ik slijmverlies had, maar heel weinig. Vandaag echt heel veel, ik ben vrij droog normaal gesproken, vandaag echt niet, dus ik denk dat hij vandaag of morgen komt/is geweest. Dan zou ik een cyclus hebben van 26 dagen en is mn nod op 23 september. Maar ik test sowieso de 28e pas. Vanaf mn vorige ei tot mn mk was ik ook continu nat haha. Wel fijn hoor. Als t niet raak is ga ik volgende maand beginnen met ovutesten
Ik ga ook mama in Amsterdam Zuid kijken.. En Dreamer mijn ei zou ongeveer moeten kloppen, ook omdat ik zo regelmatig ben.. vooral wat me ei betreft. Ik heb wel heel veel honger merk ik (net me bord vol leeggegeten, en ben nog niet verzadigd) en ik heb helemaal geen trek meer in zalm. Vanmiddag in de trein rook ik van alles, vieze luchtjes van eten en mensen, dat was echt vies. En ik was weer misselijk vanmorgen. Maar hoe dan ook, ik reken nergens op, ik zie het wel. Eerst naar de gyn woensdag! Dessa veel plezier met je tv-avond
Dip was niet enorm, en ben sowiezo al best wel dipperig met me temp.. merk ik aan me oudere tempkaartjes.. heb regelmatig een dipje tussen 5 en 9 DPO.. Hoe laat komt mama in amsterdam-zuid? (o wacht heb het gevonden, om 21.25)
hallo dames pfoeee wat een bijlees gebeuren hierso! hahaha klets klets klets @desiree ik hoop echt voor je dat je dalijk een posi test krijgt ahah zou leuuk zijn! en ook voor mac, ik duim voor je dat je alsnog een posi test hebt en dat je Niet ongesteld word! dat mag gewoon niet! haha @ all pfoe ik zit nog steeds af te wachten op mijn ongesteldheid, las trouwens dat er meerder meiden hier in het kdv werken? leuk leuk ik ook haha grappig! ook las ik dat sommige moeders het al een beetje door hebben bij sommige meiden, en dat ze het zo leuk vinden, dat vind ik echt zo leuk voor die meiden...wou graag dat ik dat ook nog kon... maarja geen moedertje en vadertje meer dusja, niet iemand die het in de gaten kan hebben of er op hoopt...behalve dan de vrouw van mijn vader maarja, das toch weer anders.... naja meiden dikke kus ga ff opzoeken hoelaat mama in amsterdamzuid komt en op welke zender! groetjesss
wat leuk zeg dat je ook op een kdv werkt. wat voor groep werken jullie dames. ik op een babygroep. we hebben op dit moment heel veel nieuwe kindjes dus echt een babygroep nu. erg leuk maar wel erg druk. ben de hele dag aan het flessen haha. vanaf vandaag hebben we een stagiaire op de groep dus twee extra handen. word er bij jullie op het werk nog wat gedaan aan de dag van de leidster? bij ons wel maar wat is een verrassing georganiseerd door de oudercommissie. vanuit het werk zelf uit gaan we bbq-en
21:25 op RTL 5 komt Hoe word ik mama in Amsterdam-Zuid, sannehai.. Heb ik net ook opgezocht @ Daisy, ik heb gebruik geen ovutesten meer omdat ze toch altijd op dezelfde dag positief aangaven.. dus had geen nut meer.
hey bos, ik sta op een verticale groep. van alles een beetje dus dat is wel heel leuk. we hadden vandaag ook een stagiaire. scheelt toch wel met bepaalde dingen. ik kon vandaag mooi met een paar kids gaan fröbelen. haha grtz
Hey wat grappig nog meer beebjes juffies Hier dus ook een babyleidster! Lekker he een stagiare, zeker met veel kleintjes zijn extra handen meer dan welkom, soms is het zoooo druk! Maar wel geweldig!
zeker toevallig zeg. @sterretje: ja het is soms heel druk, maar je krijgt er zoveel voor terug van die kleintjes maar ben soms wel bij als het zes uur is haha.
Alle stagiares weer in aantochtr dus hihi Ik heb nog vakantie, maar mijn stagiare is ook begonnen hoorde ik van mijn collega's ben beniwued wat ik dit jaar ga begeleiden! Hoop weer zo'n leuke meid als vorig jaar, dat is altijd heel erg leuk!