idd soms zeker wel druk maar wel superleuk enzo. vorige week mn ehbo gehaald. joepiee. hoop alleen dat ik t nooit nodig heb.
Leuk dat jullie allemaal op een kdv werken. Lijkt me ook echt een leuk beroep. Lijkt me alleen wel druk, al die kinderen.
goed bezig. zeker hopen dat je het nooit nodig hebt. ik heb binnenkort ook weer herhaling bhv. beetje brandje blussen enzo wel grappig om te oefenen maar hoop het ook nooooiiit nodig te hebben
DEES ik ga voor je duimen dat je nu zwanger bent en dat alles 9 MAANDEN lang goed mg blijven gaan! weet iemand waarom gtst een uur duurt en daarna natuurlijk hoe word ik een moeder in amser....
nee ik voel me wel lekker afentoe een beetje niet lekker maar niets raars....jah heb nu pijn bij het lopen boven mijn kont maar wat dat is weet ik niet...
haha ja grappig ik werk ook op een kdv op groep van 0 tot 4 ergggg leuk soms erggggg vermoeiend maar ook echt ergg leuk wij ook weer nieuwe stagiere, nog ff afwachten, maar volges mij ist wel wat haha ik vind het heerlijk hoor werken daar wat iemand ook al zei, (sorry wet ff niet meer wie) je krijgt er zo veel van terug! soms moet ik ook echt wel boos worden, maar over t algemeen zijn t schatjes! hhaah heerlijk lekker met die kleintjes, elke x als we een nieuw klein baby'tje erbij krijgen denk ik owww ik wil ook zo'n lief schatje vanmezelf! hhhaha xxx
Val ik ff uit de boot door betalingsafspraken te maken met mensen die factuur niet kunnen betalen.. Dat is heel wat anders dan kinderdagverblijf.. Sterretje mijn exschoonzus neemt niet op ! Sorry..
Oxio ofzo belde net.. die vallen ons de hele tijd lastig :x maar ik heb geen bereik in de woonkamer dus ik hing al heel snel weer op kon alleen maar de naam horen.. Diegene zal wel wat gedacht hebben..
Dames, ik ben even heeeeel erg blij! Mijn schat heeft mij weer even gebeld! Ben even helemaal in de wolken! JIPPIIIIIIIII