Nog een dikke week en dan is hij weer bij je Daisy.. kan je hem weer vasthouden en knuffelen.. hoe lang is hij dan weggeweest?
dag dames zo ik heb weer gewerkt blij datik weer thuis ben, namelijk niet lekker in orde, nog niet ongi, net ff gevoeld en alleen maar slijm aan mn vinger. wel steeds steekjes onder in mn buik links. we zullen zien wat de nacht brengt ik ga zo ook mama in ams zuid kijken. mn man niet haha die gaat hond wel uitlaten xxx
Ja lief he... Hij belt om de dag.. soms zoals nu zit er 2 dagen tussen, maar dat is niet erg. Hij is dan in totaal 18 dagen weg geweest. Ik zit nu dus al op de helft! Maar de eerste dagen waren heeeel zwaar alleen. Nu gaat het allemaal een stuk beter, dus de laatste dagen zullen ook sneller gaan denk ik.
Mac heavy hoor.. Wat voor werk doe je dan dat je pas zo laat thuis komt van het werk.. ? En hier staat ie al op hoor rotreclame..
ik werk in de zorg met verstandelijk gehandicapten ik vind het niet heavy maar als je ziekjes bent is zelfs boodschappen doen teveel en dan zeker werken. maarja toch gewerkt.
Ja kijk als je naar mijn baan kijkt vind ik jou baan wel ontzettend zwaar.. Lichamelijk en geestelijk.. Ik zou dat namelijk niet kunnen en heb echt respect voor mensen met banen in de zorg.. Het is ontzettend dankbaar werk lijkt me.. Ik word de hele dag verrot gescholden en ja de voorwaarden zijn nou eenmaal voorwaarden.. Ik zit op me luie stoel rolo's over te gooien met me collega's... Ik heb ondankbaar werk en vele mensen mogen me dus echt niet.. Maar goed.. Ik moet ook mijn centjes verdienen.. Soms is het ook wel slopend hoor.. De hele dag hetzelfde maar dat is bij elke baan denk ik wel.. En ja sommige dagen vind ik ook alles teveel..
Meiden, Ik ga naar bed en dan de film Happy Feet op mijn Nintendo ds kijken. Altijd wel leuk al die films in het klein.
tja ieder zo zijn werk ik vind het knap als mensen van ma tm vrij van 9 tot 17 achter een buro kunnen zitten. dat zou ik niet kunnen. ieder moet doen wat ie leuk vind en waar ie goed in is, en soms heb je idd geen keus en ben ben je blij als je werk hebt, of je het nou leuk vindt of niet, als er maar geld binnenkomt. toch...
Zo dat kan ik me voorstellen dat je het in het begin zwaar had zeg. Maar je went er idd nu wel een beetje aan na een tijdje he. Lief dat ie belt dan . En hopelijk istie snel weer bij je.
Ja het geld is wel het voornaamste.. Ik weet heel goed wat jij bedoelt als mensen van ma tot vrijdag een kantoorbaan hebben.. Ik doe dit werk 4 dagen in de week.. En meer moet ik het ook niet gaan doen.. Dan word ik para denk ik.. Vroeger wilde ik ook de zorg in.. Omdat mijn ouders horeca bedrijf hadden ben ik eigenlijk daar zo ingerold en uiteindelijk een kantoorbaan.. he toch wat kan het allemaal vreemd lopen..
zo ik ga ook lekker in bedje tv kijken morgen om 7 uur weer werken, ik hou jullie op de hoogte. hopelijk wordt ik vannacht niet ongi duimen jullie voor me...
Ik heb ook in de zorg gewerkt, in de ouderenzorg, maar ik kon er toen op een gegeven moment geen werk meer in vinden. En toen ben ik in de verzekeringen terecht gekomen.. beter voor mij, ik kan het best veel zitten. Ik heb ook respect voor mensen die met verstandelijk gehandicapten werken. Ik ga nu tv kijken, en daarna gelijk slapen, tot morgen! xxx
@dessa: ik zou echt gillend gek worden als ik de hele dag op kantoor zou moeten zitten. alhoewel dat rolo's overgooien klinkt wel heel goed mmmm..... haha bij ons is de dag ook altijd hetzelfde, maar toch ook elke dag weer anders lekker vaag he haha. ach die mensen aan de telefoon kennen je toch niet. kan me alleen wel voorstellen als je een baaldag hebt je er niet tegen kan als mensen rot tegen je doen, maar ach als ik een baaldag heb doen de kids ook altijd hetgene wat ik nou net wil dat ze dat niet doen haha. zo is het altijd wat.