*duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim,duim, duim*
Ja nu is het heel erg afwisselend.. Ik heb huilende mensen aan de telefoon.. Klanten die eerst boos inbellen waar de verbinding erop gegooid word door ons en dan bellen ze poeslief in.. Ook begeleiden wij nieuwe mensen zodat zij de juiste procedures volgen,., Ook elke dag een ander bureau zodat je niet altijd dezelfde mensen om je heen hebt.. EN niet vergeten de supercoole bedrijfsfeesten.. Laatste feest was anouk er.. En Dj roog en ga zo maar door!
Zo dames, weer een goed telefootnje gehad Mijn zus en opa zijn vanavond met een luchtballon mee geweest. Ze zijn veilig geland JIPIII
Ja die bedrijfsfeesten hebben wij ook.. Blof en Belle Perez enzo. Ik heb weinig telefoon maar zie dagelijks enorme geldbedragen langskomen, en incassobureau's, en bedrijven met enorme winstbedragen etc. Ik krijg ook veel korting op onze hypotheek en de verzekeringen. Soms zitten we een uur niet aan het werk, alleen maar kleppen.. en veel snoepen.. vaak verjaardagen en taart vooral, morgen weer trouwens Nu ga ik slapen!
Ik schakel over op de co-assistent.. En oud vriendje (lees kattekwaadvriendje) speelt er voortaan in mee.. Dus wil ik natuurlijk wel even zien !
*hoorde bos daar taart, snoep en kletsen?* mmmmmmmmmmmmmm ........zeg is er nog een vacature vrij bij jullie 8)
gelukkig hebben wij die pv feestjes van mijn vriend zijn werk. die zit namelijk ook op kantoor. hij is assistent accountant *en komt elke dat thuis strak in het pak zwijmel* op kantoren zijn ze daar veel guller mee he met die feestjes. of werk ik gewoon bij het verkeerd kdv
Bij ons ook hoor, veel snoep taart friet bier (niet voor mij) haha.. Echt een feest altijd, en vooral veeeeeel kletsen.. Maar werk wel met mannen.
Bij mijn vriend zijn ze 5 jaar terug met 25 jarige bestaan naar barcelona geweest voor een weekend.. Met gezin erbij.. Alleen toen werkte hij er nog niet.. Als er nu zoveel keukens worden verkocht.. Gaan ze met zijn alle naar hawaii word er geroepen.. De baas had een kaart gestuurd naar elke werknemer.. Zou willen dat jullie hier waren.. Ik ben benieuwd haha.. Hawaii here i come..
zoooo dat zou echt te gek zijn zeg als dat zo zou zijn. daar maakt zijn baas wel vrienden mee denk ik. wij zijn vorige keer een weekendje in belgie geweest met zijn werk. (haha klinkt gelijk niet meer leuk als je het over barcelona hebt)
Nee idd haha.. Maar goed dan moeten erzoveel keukens verkocht worden.. Het is echt een wandelgangverhaal volgens mij.. Ik kan niet wachten hoor.. Der is geen kont op tv bos...
sorry wij hebben al een nieuwe keuken dus kan het bedrijf niet sponseren. mijn vriend is boksen aan het kijken. vreselijk zeg. hou ik helemaal niet van.