O echt altijd zo triestig als dat je overkomt heb dit jaar ook een miskraam gehad (windei). Hopelijk is het snel raak bij jullie en kan je dat leuke kamertje gebruiken
Pris, Bedankt. Ik las inderdaad dat jij ook een miskraam hebt gehad, is een van de ergste dingen wat iemand kan overkomen. Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Even voor de nieuwe hier, heb graag een gezicht bij degene met wie ik praat, als je het leuk vind mag je mij toevoegen op hyves. http://sammie1988.hyves.nl/ ( Op hyves heb ik het trouwens nooit over het zwanger worden.)
Vind hem ook echt superkick die babykamer. Dank je voor je felicitatie. Net gestopt met de pil lees ik spannend hoor Hopelijk is het snel raak
Eeej dames... Lekker slim van die persoon... Ik was het toch niet he... Haha... Het is wel irri idd.. Kan dat bericht niet verwijderd worden door een van de mods? Sammie lekker klote die ongesteldheid.. @Pricsilla R Welkom hier... Genoeg gekletst hier hoor.. En gefelliciteerd met je zwangerschap.. @daisy hard aan het werk zie ik Haha.. @mezelf vandaag schijnt de zon... Maar het is zon bende thuis dat ik echt moet opruimen.. Ook ga ik de film kijken the hottie and the nottie bij iemand bekend volgens mij met paris hilton.. @de rest heb zo ff niet snel teruggelezen.. Weer 3 pagina's erbij..
@ Dessa, Is wel een leuke film The hotte and the nottie! Maar een stuk is onwijs smerig als die nottie een schimmel nagel heeft en ze hem verlies op een boot, zit hij bij iemand in zijn mond!
Ow getsie... Haha... Dan denk ik niet meer aan lekker eten vandaag.. @priscilla... Mooie baby op de echo's ! Spannende tijden nu allemaal... Och ik wil ook zwanger zijn Overgeven en heel de mikmak
goedemorgen..... Dessa waar werkt je vriend dan? bijmandemaker/ over die lange zinnen dat is nu weg hoor alleen als je een pagina terug gaat dan zie je het weer! maar zal ik er weer een tje maken?doe ik graag voor jou hoor dessa jou pesten.. hhihihi
Volgens mij ben ik dat met die lange zin normaal gesproken gebeurt dat niet in een ander topic vandaar zal hem even wijzigen.
hha dess ik weet wat je bedoelt... ik ben nog maar voor de 1e ronde bezig maar ik wil het nu al zo graag, als ik dan naar jou kijk snap ik echt hoe graag jij het wel niet zou moeten willen... pff laten we hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!
khep ook nu al zin om te testen maarja wahah khep nergens last van en het kan pas over 9 dagen dusja slaat natuurlijk nergens op hhaha maar toch...
pricella was jou vriend degene die in het leger zat...of haal ik jou nou door de war met iemand ander?
Jaa haha.. Jij bent net als ik... Ik heb zwangerschapstesten in overvloed... Gewoon testen haha.. En dan zie je gewoon geen streep.. Dus baal je eigenlijk al.. Doe je de dag erna nog een test.. Ja als je niet zwanger ben blijft die streep dus niet komen.. Maar als je wel zwanger zou zijn.. Word dat streepje steeds wat donkerder haha.. Maar goed een nega test is ook niet leuk.. Als je zolang bezig bent als ik.. Dan boeit het op een gegeven moment niet meer en dan denk je oww misschien volgende maand wel mijn maand ! En ik hoop dat de gyn me wat wijzer kan maken.. @pricsilla r denk niet dat het van jou is want gisteravond was dat ook al @lyn Jup mandemakers ! Enne wat leuk dat je het leuk vind om mij te plagen... Msn is vet gaar en valt steeds weg vandaag dat ik er minder ben !
wahahah ja maarja ik weet ook niet percies hoe mijn cyclus loopt want dit is nog maar de eerste x dt ik uitmezelf ongi moet worden, dusja weet ook niet wanneer ik zegmaar overtijd ben... dus ik wacht nu in iedergeval nog maar even rustig af, als ik dat kan, en als ik dan volgende week nog niet ongesteld ben danne ga ik denk ik die donderdag of vrijdag wel even testen wahah nu ik het zo zeg krijg ik egt vlinders in mn buik dr van wahha dom maarja
@sammie wat ik jou is ff wilde vragen he ! De kinderkamer is af.. Toen ik de kinderkamer van Tycho afhad wilde ik meteen weer uit dat huis toen ik bevallen was zeg maar... IK denk dat ik rond oktober de kinderkamer hier alvast ga behangen.. Of iets dergelijks... Het scheelt straks weer in de kosten als ik eenmaal zwanger ben.. Maar vind je het niet moeilijk om daar in te komen.. Of houd je die deur dicht.. Ik weet ff zo niet hoe lang je nu bezig bent.. Maar bij mij begint dat nu wel te kriebelen.. Ook omdat ik bang ben als ik straks weer speciaal voor dat ene kindje een kamer maak dat ik weer wil verhuizen haha.. Ja ik ben maf ik weet het... Wat zou jij me adviseren lieve sam..
Aaah sannehai zit op de roze wolk lekker he... Bij mij is het ook erg hoor.. Als mijn vent thuis komt bespring ik hem het liefste haha...