goeiemorgen dames. ik val meteen ff met de deur in huis maar weet iemand zo een beetje hoe de temperatuurkaartjes van fertility friend werken? want ik heb het al wel een beetje door maar als je je eisprong hebt moet de temp dan dalen of hoger zijn? help.... grtz suus
ow god ik snap nix van fertility friend sorry suus kan je dr niet mee helpen haha ik moet eerst nog eens een termometer aanslaan, goh goed idee, ga ik nu ffdoen doegg dames @dessa ja wahah die roze wolk.. errugg! maar ook weer leuk hahh maarja dan valt het misschien dalijk zo tegen agja, ik ga dr ook niet van uit dat ik zwanger ben hoor echt niet.
De spullen in de kinderkamer had ik al, maar ben na mijn miskraam ook vrij meteen verhuisd. De meubels zelf heb ik in februari gekregen van kennissen, aangezien ik wou kijken of het helemaal compleet was, heb ik hem in elkaar gezet, en laten staan. Ik heb er absoluut geen moeite mee om die kamer in te lopen. Het geeft mij juist de moed om door te zetten voor het krijgen van een kind. Woon pas sinds januari 2008 in dit huis, nieuw huis, nieuwe start. Vele zullen dan wel denken, die is gek. Maar heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt. Natuurlijk mis ik het zwanger zijn en wat als alles goed was gegaan,dan zal het al 2,5 jaar zijn geweest. Maar als je eenmaal weer zwanger bent krijg je hetzelfde goede gevoel die je eerder had,en hoop je dat wanneer alles goed gaat je een gezond kind krijgt en dan heeft dat kind jou meer nodig, dan het overleden kindje/miskraam. Advies, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Wil je verhuizen en een nieuwe start maken in een ander huis, moet je dat doen. Denk je ik ga het wel redden in dit huis moet je dat ook doen. Maar onthoud een ding, wanneer je weer zwanger bent en het kindje word gezond geboren, Tycho zal altijd over het kindje waken, en zo is hij er altijd nog bij ook al zie je hem niet.
Suusje, Wanneer je temperatuur stijgt en blijft 3 of meerdere dagen hoger dan voor je eisprong kan je spreken van een eisprong, dan zal FF een kruisje plaatsen. Ook komt het bij vrouwen voor dat je voor je eisprong een dip krijgt en de dag erna ineens een hele hoge temp. Als die temp dan ook hoog blijft heb je ook een eisprong gehad.
Dat durf ik niet te zeggen suus.. Een pagina of 20 terug legt desiree het aan mij uit.. Wat ik daaruit heb begrepen is dat in je 2e maand alles automatisch aangegeven word.. Ik ben trouwens al 2 dagen vergeten te tempen.. Omdat mijn temp kapot is... Haha.. Ik begin vanavond hoe dan ook met klussen ! Of me ei nou komt of over een week.. Geniet gewoon van mijn vent.. Haha
Heeej sammie.. Wel toevallig dat je ook bent verhuisd... Mijn kindje zou nu zijn.. 2 jaar 9 maanden en 1 dag... Ik heb een tatoage onder mijn arm met zijn naam ! Wij wonen in dit huis dinds dec 07... En ja ik zal is overleggen met Sjoerd...
hey, iig toch bedankt. heb nu even gekeken op het forum van de tempkaartjes. mja je merkt wel dat het bij iedereen echt superverschillend is. eigenlijk zou er zon pagina in het nederlands moeten zijn. haha. gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of moeten jullie werken? ik ga vanmiddag lekker even shoppen. ' grtz suus
Ik zit de hele dag weer achter mijn laptop... Misschien wat poetsen en de hottie and the nottie kijken... Oef ik moet ook nodig shoppen alleen helemaal geen zin.. Ik geloof dat de man van desiree voor ons een nederlandse FF gaat maken haha !
dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.ik heb namelijk niet echt verstand van het maken van sites. en voor vrouwen die niet zo goed zijn in engels is een nederlands site natuurlijk helemaal perfect. ik moet zeggen dat ik soms wel even mn woordeboekje erbij pak hoor voor sommige dingen. hihi hier in het dorp is een nieuwe kledingzaak geopend. vandaar dat ik er even naartoe ga en mezelf kennende neem ik dan altijd wel wat leuks mee. haha.
Hey dames, Ik ben inmiddels weer thuis Ben zooooo ziek zwak en misselijk! echt niet leuk meer. Intussen ook nog geen ongi, heb ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden, al zegt mijn temp dat overduidelijk. En ik denk dat een griep je temp alleen maar omhaag laat gaan toch? Dus dat zal ook geen invloed hebben. Nou ja, me ongi zal nog wel doorzetten vandaag. Hoe is het met jullie?
@suusje, nee vanmorgen moest ik werken en had geen testen in huis, ben nu trug van werk en heb testen van kruidvat gekocht. net naar toilet geweest en nog niet ongi, alleen slijm, maar geen bloed ofzo. weet nog niet wanneer ik zal testen.
@daisy, ik zie geen banner bij je dus weet niet waar je in je cyclus bent, kan je niet zwanger zijn en een test doen? xxx
Ja, klopt t is in Arnhem. Ik ben trouwens hard voor je aan t duimen hoor! Weet je inmiddels al wanneer je gaat testen? Liefs Debby
Ik zou vrijdag ongi moeten worden bij een cyclus van 29 dagen.. Ik heb zelf het idee dat mijn ei eerder is gekomen en dat ik vandaag mijn nod zou moeten hebben. Dan zou ik een cyclus hebben van 26 dagen, die heb ik ook al regelmatig gehad. Ik heb deze maand niet getempt. maar weet wel dat ik zo'n lage temp alleen heb voor mijn ei of als ik ongi wordt. En ik heb echt griep, dan zou mijn temp toch juist hoog moeten zijn, of werkt dat alleen zo met koorts haha
geen idee hoe dat bij griep is, verhoging lijkt me logischer dan verlaging. maar weet het niet. net zoals ik twijfel om ene test te doen of niet. lijkt me overdag niet echt slim, omdat je dan drinkt, en ochtend urine is geconcentreerder
Bij griep heb je een hogere temperatuur dan normaal, bij verkoudheid is niks te zien aan je temperatuur.