Ik bestel ze altijd bij sensitest. Heb nooit zo opgelet hoe snel het ging, maar het viel me nu ineens op.
Is dat een bijwerking van die meds Sammie? Of komt het door de stress en verdriet? Ben blij dat je hartslag al wat afzakt. Hoop dat je hart snel weer in zn ritme zit meis!
Dreamer, ik had ook wel verwacht dat het een positief antwoord was hoor. Dat bedankt was ook happy bedoeld Sammie wat fijn dat de meds nu al aan lijken te slaan. Hoop dat het snel beter gaat hoor! En ik doe mee met die group hug!
@sammie... Meis dat is klotenieuws... Doe het rustig aan en overhaast niets meis... @dreamer jaaa mijn schoonzus (ex) neemt niet op.. Misschien is ze in het buitenland,, Of misschien wil ze me niet spreken ! Kan ook nog zijn natuurlijk... Ben trouwens net bij de mac donalds...
Zit je bij de Mac? Doe mij maar 2 hamburgers! Nee doe maar 4, ik heb honger Ik heb nu antwoord gehad van een dietiste en die gaf hetzelfde antwoord als Dees. Ik hou het dus maar op dat antwoord. Maar supertnx voor de moeite meis Enne .. eet smakelijk! *gaat jaloers en hongerig in een hoekje zitten kwijlen..*
doe mij maar 2 mac chicken en een salade met kip. mmmm heb je internet op je mob dat je dit nu typt terwijl je daar bent? wat heb je gevraagd aan de dietiste? xxx
he jammer zeg volgende keer ff als je gaat kun je wat meenemen. @ die naar symponica in rosso gaat. veel plezier, zwaai je nog ff hihi xxx
Hey meis.. Mijn vader heeft ook een hartritme stoornis en slikt hier nu elke dag medicijnen voor. Het kan verder helemaal geen kwaad dat je het hebt, heeft je HA dat ook gezegd? Het is alleen heel irritant voor jezelf maar je kunt er gewoon oud mee worden zoals iedereen. Wat ik bij mijn vader zie is dat hij er last van krijgt wanneer hij stress heeft.. Dus daar moet je dan rekening mee houden, want volgens mij telt dat heel erg mee wanneer je er last van krijgt.. X sterkte
Meiden.. Ik weet niet of ik nou ongie ben of niet... Me spotting wordt steeds meer, maar na een tijdje houdt het weer op en 's avonds heb ik helemaal geen bloed meer. Het is ook niet echt bloed, maar het is wel oranje/bruin/rood achtig. Gekke kleur dus.. Snap het niet meeer ben ik nou ongie of niet..
Heb net gezeten op die kalender.net en het is best leuk maar het moet veel gebruikersvriendelijker zijn... Ik zet nu bijv mijn menstruatie erin en daarna kan ik hem niet meer terugvinden.. Plus FF is toch wel verwennerij.. Je ziet het veel overzichtelijker... Misschien ben ik wel te kritisch haha/.. Maar goed wel een leuk idee.. Vooral bij gebeurtenissen toevoegen kan je masturbatie invullen haha... en je gewicht elke dag.. Het moet geen obsessie worden...
My precious.. Je bent toch vaker ongesteld geweest... ? Dan weet je toch hoe ongesteldheid eruit ziet.. Naar mijn mening veranderd er niets bij je ongesteldheid na ontpillen of verwijderen van een spiraal.. Nu ben ik geen dokter.. Maar als je dit nooit vaker gehad hebt.. Zou ik niet uitgaan van een ongesteldheid.. Maar nogmaals dat denk ik he