hoiiii dames.. Ben ik weer ! lijkt hier de vetparade wel.. nu frikadellen vanaf morgen weer gezond leven
neee jij moet lekker een kop thee pakken met een beschuit ofso.. Is wel vies maar knap je wel van op..
Hmm dan toch maar over een week een test er tegenaan gooien?.. Tempen is dus ook niet 100% te vertrouwen?
Hmm... beschuit klinkt ook niet verkeerd... Heb geen hagelslag meer.. en ik wil chocolade! Thee, heb ik voor het eerst sinds jaren geen zin in haha. Ben een echte theeleut. Tempen is wel betrouwbaar denk ik, maar net als dat sommige gewoon ongi worden terwijl ze zwanger zijn, werkt bij sommige het tempen ook niet. Bij de meeste is het zo dat, in het geval van een zwangerschap, de temp een aantal dagen tot een week na nod weer zakt.. Zij de vk.
21ste pas ? Phoe hoe hou je het vol! Als hier geen ongi komt, wat ik wel verwacht, weet ik niet wanneer ik ga testen.. misschien pas volgende week woensdag, omdat mijn mannetje dan terug komt.
FF geeft weer een ei aan op de 18e, dus als ik dan nog geen ei heb gehad kan ik de 21ste wel gaan testen .
Ben ik een dag van me hoofdpijn af, heeft een ander er wel last van . Vervelend idd.. Ja moet maar afwachten misschien heb ik wel een "stille" ongie .
ha dames, ik wilde jullie ff laten weten dat ik ontzettend buikboijn gehad heb van het weekend en dat ik donderda ocht een echo krijg, misch zijn het me darmen maar kijken ook gelijk baarmoeder,eierstok en leiders na. dus dan weten we gelijk meer
Spannend knarboor! Zow dames, ik heb 3 beschuitjes op met chocopasta en gekleurde hagelslag Maar nu ben ik al weer ale: .. En de hoofdpijn wordt weer erger. Bah!