Dank je.. Ben de hele dag al moe, misselijk, en heb hoofdpijn.. Erg jammer. Zijn er trouwens al meer dames met enorm droge winterlippen Niks helpt meer bij mij!
Door tempen zit je ook met veel vragen denk ik echt irritant.. Maarja zo zie je wel of je een eisprong hebt gehad of niet.. Hmm..
Ik heb er vooral last van wanneer ik 's ochtens geen lippenstift op doe! Gek he.. Maar dat houdt mijn lippen zacht, anders krijg ik ook van die droge lippen :x
Gewoon je temp opmeten elke ochtend voor het opstaan om dezelfde tijd . Op FF kun je dan je temp invullen en als je duidelijk een eisprong hebt gehad zet FF een kruis op je kaartje.. Makkelijk he. Alleen wanneer je geen kruis krijgt is het erg irritant! :x
wel handig dat het kan he. gewoon aan je temp zien wanneer je ei komt. niks voor mij. zou denk ik zes keer per dag tempen (ben nogal nieuwschierig en soms wat ongeduldig aangelgd namelijk)
Ja maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.. Kan ook weer per cyclus verschillen. Maar hoe dan ook je hoeft niet gelijk te denken dat je geen eisprong hebt gehad.. Dat kan je echt niet weten nu je 1 x hebt getempt (of temp je dagelijks)