had er in het begin ook geen moeite mee en vandaag was er ook weer een ouder die vertelde dat ze zwanger was. heb ik ook weinig probleem mee maar als het dan zo dichtbij is als bij mijn vriendin vind ik het toch wel moeilijk. maar heb er ook wel moeite mee dat het bij hun niet de bedoeling was. hun relatie is niet zo stabiel en bij ons is het gewoon fout gegaan en 100x meer welkom snappie.
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 06 aug: Marietje83, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend .. 01 sep: Skye, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Laurhen, 2e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid Oktober 01: Matta1986, 2e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Desiree1986 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
oh en als ik dan toch aan het zeuren ben ik heb ook nog eens 2 puisten terwijl die stomme dingen normaal altijd alleen maar komen tijdens mijn ongi :x ik ga maar snel mijn thee drinken en mijn gebak opeten
Dag meisjes hoe is t hier? Hoe zat t ook alweer, als je je ei heb gehad, binnen hoeveel uur heeft klussen nog zin? Ik heb de 8e om 18.00 geklust, en de 9e rond 11.00 mn ei gehad
net zo vaag ik krijg geen mail meer, als er gereageerd is. heb niks veranderd, hebben jullie dit ook?
Mijn kin was ook al een puistenparadijs.. het wordt nu weer minder gelukkig. Ik haat die dingen. Ze zitten altijd op me kin. Die lijst was bijna niet meer te vinden.. het ding stond meer dan 50 pagina's terug..
Ik krijg altijd krampen, soms steekjes. En merk t aan t soort slijmverlies en mn bmm. Die stond van de 8e tot 10e wagenwijd open
heb nog wel een stukje in de koelkast staan voor je. vlaai met vruchtjes. kom maar langs. ik krijg wel mail als ik post heb
Tot 6 uur na je eisprong ben je vruchtbaar.. maar de zaadjes moeten er ook nog heen.. Doen er een paar uur over. Het beste is dus vlak voor je eisprong dan klussen dan liggen de zaadjes klaar hihi. Meisje hoe jij hebt geklust is dus perfect hoor haha.
nu krijg ik wel weer mail als er gepost is, heb me ff af en aangemeld. beetje ver weg he voor stukkie taart. maar wel bedankt
Ik voel mijn ei ook altijd springen dmv steekjes.. En je ei is 24 uur vruchtbaar, zaadjes doen er 8 tot 10 uur over om daar aan te komen.. Is voor mij 14 uur na je ei..
Ik heb die optie uitgezet dus geen idee. De pagina staat toch constant open hier, zo nu en dan doe ik F5-en en dan zie ik het wel..
Ik merk dat ook aan me bmm die is dan altijd hoog en vrij zacht, en verlies geen zaadjes als ik opsta.. normaal gesproken wel als ie dicht zit. Daisy je staat van onder helemaal naar boven op de lijst. Ik heb er 12e ronde van gemaakt, klopt dat?
heb al twee dagen last van steekjes en gerommel in mijn buik en opgezet. maar volgens de banner springt hij pas over twee dagen. misschien is hij dan toch al gesprongen?