oke. maandag ochtend verloor ik ook geen zaad met opstaan. vanochtend wel maar als hij zondag of maandag gesprongen was zou wel erg vroeg zijn denk ik of niet? (als ik teveel vragen stel moet je het zeggen hoor ) ben beetje onzeker vandaag
Mijn theorie zou zijn, Maandag vruchtbaar enzo.. Dinsdag ei gesprongen en dinsdag en vandaag napijnen van je ei. De ene voelt haar ei aankomen door pijntjes, sommige voelen ze springen (waaronder ik) en weer anderen hebben napijnen van de eisprong. Sommige voelen natuurlijk helemaal niks.
mmmm... oke dus als dat zo zou zijn hoop ik dat de zaadjes lang in leven blijven want heb zondagavond geklust en gisteravond thanks voor je theorie. iemand nog een andere idee
had trouwens dinsdagochtend wel plots steek aan de rechtse kant was ook snel over hoor oh moet er nu echt niet meer over nadenken anders maak ik mezelf helemaal knetter gek.
Mijn theorie hoeft niet te kloppen hoor,.. Is voor mij moeilijk omdat ik aan mijn temp altijd merkte en ovutesten dat ik hem echt voel springen. Het is dus maar een gok..
hey meiden, allemaal een leuke dag gehad? hier begon het al met chaos want door die schietpartij op de a73 kon ik bijna niet meer naar mn werk. normaal zit ik 10 min in auto en nu anderhalf uur door het omrijden. grtz suus
Daisy, ik had er 12e van gemaakt, omdat bij de volgende maand 13e stond.. Ik voel nooit me ei. En ik denk dan ook Bos, dinsdag ei gesprongen. Ook omdat je maandag niets verloor vaak de dag voor je ei staat je bmm lekker wijdopen..
Hey suusje, Ik heb wel een goede dag gehad.. Rustig aangedaan, beetje uitgeziekt. Morgen weer werken. Wat lastig dat je ineens zoveel om moest rijden.. Zal je wel flink gestressed op je werk aankomen of niet..
@suusje: balen zeg dat je dag zo raar begin vandaag @desiree: dan heb ik wel gunstig geklust toch ? @daisy: truste
hihi, ja dat was ik toch wel een beetje want werd gebeld door een collega hoever ik was want al mijn kids waren al gebracht. zoiets zul je net zien dan he. haha. ben je nu wel weer een beetje opgeknapt?
@suusje: Ja dat zul je dan altijd zien @alle dames die op een kdv werken: van hoelaat tot hoelaat is jullie kdv open?
De lijst stond idd precies 40 pagina's terug ja Heb de blz erbij staan op mn laptop Mac, balen dat je ongi bent geworden zeg! MyPrecious: zou ervanuit gaan dat dit niet je ongi is. @Dees: maar is het echt verplicht om te stoppen met de meds? Weet niet welke je slikt, maar sommige mag je doorslikken. En naar wat ik gelezen heb hier en gehoord heb in de klinieken is dat je beter een lage dosis kan slikken dan helemaal gestrest, depri of zeer stuiterend in emoties. Ik zou dus even goed nadenken of je wel stopt ermee. Het staat een zwangerschap niet in de weg bij sommige in lage dosis. Persoonlijk zou ik dus niet stoppen met de meds, hooguit kijken of de dosis lager kan.
zag dat het over bmi ging vandaag. de mijne is 18.1. best redelijk al zeg ik hetzelf. net iets onder het gemiddelde.
Nou ja ik weet het niet, zij wou het wel, maar ik niet want ik vertrouw het niet.. ik ben juist nu stabiel, het kostte me al vijf jaar om eindelijk medicijnen te vinden die hielpen. Ik ga ook de HA bellen om het te overleggen. Ik heb al laagste dosis die kan, de meds die ik heb zijn het meest veilig bij een zwangerschap van alle antidepressiva. Ik ben zo moe.. ik ga zo douchen en naar bed toe denk ik. Ben helemaal uitgeput.