Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dus iedereen denkt dat dit geen ongie is.. Dan meot ik daar ook maar vanuit gaan.. Het lijkt erg opde laatste dag van me ongie bedacht ik me net.. Gewoon de restjes die er dan nog uit moeten.. Alleen houdt dit erg lang aan..

Al vanaf dag 20.. En dag 27 - 29, 30, 31, 32, 33, 34 (nu) ook. Maar later op de middag en 's avonds is het weg..

Ahhh! Nou weltrusten iedereen, wie dit nu nog leest.. Ga morgen laat weer bij lezen, :oops: hopelijk ben ik geen zeur hihih. Alleen maakt me zo onzeker.. Ik heb me een week ongie gevoeld, maar dit is nu alweer zeker 5 dagen over.. Had toen ook echt zin in chocola en die troep, vet eten. Nu voel ik me normaal, zoals na mijn ongie.. Raar he..

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Mymooiste... Jij mag zoveel zeuren hier als je zelf wilt... Alleen ik vind het geen zeuren hoor... Je bent onzeker door je lichaam en komt hier om morale gezellige steun :)! Wij hebben ten slotte samen allemaal een doel :)!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het hier?

:eek: :confused: Ben nog niet helemaal wakker maar moet om 08.00
    bij de huisarts zijn....
    Heb zo slecht geslapen die k*t muggen ook!
    Heb wel 10 muggenbeten...en ik maar zoeken vannacht waar dat kolere ding
    was...had er 1 dood gemept maar bleken er dus 2 te zijn!
    Om de 15 min werd ik wel wakker van dat gezoem....

4. Niet meer actief

Hallo dames,

Hier geen ongi te bekennen :(
    Wel af en toe ongi-krampjes dus het komt wel denk ik, de krampjes zetten alleen niet echt door.

Vanavond zal ik hier ongi terug komen denk ik :(

Sammie ook al slecht geslapen, ik dacht vroeg naar bed te gaan, heb wel 3 uur wakker gelegen! Toen viel ik pas in slaap. Zoooo vervelend!
    En nu ben ik natuurlijk hartstikke moe!

Veel succes bij de ha!
    Laat ze maar zien dat je een sterk hart hebt :)

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Daar ben ik weer.
    Nou ik heb gezegd dat ik ontzettend graag wil door gaan met onze kinderwens dus mag de medicatie afbouwen.
    Een ECG had nog geen zin aangezien de medicijnen deze zou beïnvloeden.
    Over 2 weken moet ik weer komen en word verder gekeken.
    Medicijnen waren goed aangeslagen!

Heb ook HB geprikt en die was 8,5 dus wel goed.
    Alleen tijdens het prikken bleef de naald vast zitten en dat deed pijn au!

Bloeddruk 115-65
    Hartslag 60

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goede morgen dames!

ik heb een beetje een dipje...:(:(

vriend lief en ik hebben gister egt vet ruzie gehad...egt niet leuk, hij vond dat ik te veel puchte met het klussen, ( was misschien ook wel zo) ik wou het gewoon om de dag doen, omdat er dan het meeste kans was...

maarja vriendlief werkt heel veel en lang en heeft daar dan niet altijd zin in en dan krijgen we soms worden....

maarja zo is dat natuurlijk niet echt leuk....dusja heb maar gezegd dat we het nu wel 3x in de week ofso gaan doen of wat hij fyn vind...

tliefst zou ik gewoon alsnog om de dag doen maarja, ik het moet wel leuk blijven natuurlijk en het moet niet echt moeten moeten worden....en zo was het wel een beetje.

maarja vriendlief zij ik vind het prima als we nu een beebje krijgen, maar ook pas over 3 maanden of over een half jaar.. hij heeft zo iets van we zien wel wanneer het komt.. en ik hd meer zo iets van hoe sneller hoe beter...

dus misschien ga ik hier ook maar wat minder komen dan doe ik gewoon per maand ff die berekening want anders denk ik dat ik me er te veel op focus..

maarja we zien dus wel, volges mij wil ik toch elke x weer alles bijlezen...maar goed... we zien wel...

groetjess

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Das inderdaad niet zo leuk, ik kan me jou gevoel heel goed indenken.
    Ik probeer het ook allemaal wat meer los te laten en het er niet teveel met mijn vriend over te hebben. Gelukkig is er dit forum, waar ik toch mijn ei kwijt kan.
    Probeer in de periodes dat jullie moeten klussen, het vrijen extra leuk te maken, door mooie lingerie, kaarsjes enz... dan zit de sfeer er zo in ;)

Mijn vriend zegt ook 'Het komt wel wanneer het komt' maar ondertussen vraagt hij dan wel weer wanneer moeten we ook al weer klussen. Dus dat is dan wel weer schattig.

heel veel succes meis!

Liefs Debby

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Daisy,

Hoop dat je ongi niet door komt!
    Duimen draaien overuren...

@ Sannehai,

Mijn vriend is net zo hij zegt altijd we zien wel wanneer het gebeurd, maar van mij mag het zo snel mogelijk!

Jullie zijn in iedere geval niet de enige, wij hebben ook af en toe ruzie om het zwanger worden.
    En ik ben er ook inderdaad soms te veel mee bezig.

Maar als ik in oktober weer ga werken hoop ik dat het beter gaat.

9. Sannehai

oke nou het doet me goed te horen dat ik dus niet de enige ben die hier wel eens woorden over heeft...ik vind het gewoon zo leuk allemaal dat ik het liefst zo snel mogelijk wil.... haha

die mannen toch ook...ik ga gewoon proberen wat debby ook zei

niet te veel er over te zeggen en zelf kijeken wanneer mn vruchtbare dagen zijn, en het dan extra leuk maken :D dan wilt ie vast wel:p hhaha

@sammie ik denk dat als je gaat werken het wel anders zal worden ja:)

thnx meiden

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

your welcom Sannehai!

X

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi

Even snel een berichtje tussendoor. Soms lees ik nog even mee, maar ik kan het hier echt niet bijhouden.

Dees, even goed overleggen wat de mogelijkheden zijn. Precies wat dreamer zegt, misschien is een lagere dosis ook prima.

Dreamer, flink aan de klus!

Natassie, merk je al iets? Misselijk ofzo?

De rest, allemaal heel veel succes! Moet er nog iemand binnekort testen?

Hier gaat nog steeds alles zijn gangetje. Behoorlijk moe, maar dat kan ook aan het werk liggen. Vaak veel zin om te 'vreten', maar na een paar happen zit ik vol.

Ik heb eigenlijk met het werk afgesproken dat ik de eerste week van oktober mee ga naar Praag met de vierde klas. Ik weet alleen niet of ik dat moet doen. Je slaapt bijna niet, en wat als ik straks alsnog behoorlijk ziek word. Wat vinden jullie?

12. Sannehai

@suhe gelukkig gaat het goed met je

ik vind dat je het egt zelf moet bepalen of je mee naar praag gaat met je werk...

het zal vast vermoeiend zijn en dat ben je misschien al, en zker als je dan niet veel slaapt.. de reis opzich is ook al vermoeiend denk ik

maar it's up 2 you :) haha

groetjes

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sannehai:
    vervelend zeg woorden met je man.
    hou ik ook nooit zo van.

ik ben vandaag maar is ziek thuis gebleven, hele week al niet lekker maar vannacht was het niet te doen.
    ff uitzieken dus.

@sammie fijn dat je zo goed gereageerd hebt op de medicatie.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal!

@daisy, ik duim dat je niet ongi word hoor meis, zou geweldig zijn!

@mac, zie dat je toch ongi bent geworden, balen meis, echt super klote voor je

@sannehai, hoop dat het allemaal weer een beetje gaat, ruzie is nooit leuk!

@sammie, fijn dat je de med weer af kunt gaan bouwen!
    Hoop dat je echt heel snel zwanger mag zijn hoor, is het bloeden alweer wat minder!
    Mijn ongi was vorige maand gewoon, wel korter dan de laatste paar keer maar wel met 5 dagen dus wel een gewone ongi denk ik
    Heb na mijn 2 posi ovu testen niet meer getest, maar denk dat ik er voor de zekerheid nu nog maar ff 1 ga doen toch

@suhe foijn dat het zo geod met je gaat
    Ik zou gewoon lekker mee gaan naar Praag hoor als je niet te moe bent tegen die tijd dan he!
    Is de laatste keer dat je zoiets doet waarschijnlijk, iok zou nog ff genieten als ik jou was

HIer nog steeds geen hoge temp, snap er echt niets meer van!
    Heb geen idee wat er aan de hand is
    Geloof niet dat ik zwanger ben ofzo, dus daar is het volgens mij ook niet van
    Ga straks maar eens googlen of ik iets kan vinden over wel posi ovutesten maar daarna geen temp stijging!
    Heel vreemd, als er nog zijn die iets herkennen hierin, of weten wat het is, hoor ik dat graag hihi

Nou meiden fijne dag wij gaan is lekekr op het strand kijken!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sterretje

jij hebt laten pendelen

waar heb je dat laten doen?
    op het forum is er niemand die reageert

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh ik ben jaloers... wil ook naar t strand! :( hihihi

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Sterretje,

Volgens mij stijgt niet altijd je temp na een eisprong...

Mijn huisarts zei tegen me dat je niet altijd aan een temp kan zien of je ei is geweest...

Fijne dag vandaag!

@ Mac,

Pendelen doen ze inderdaad niet meer eerst wel...

Bij mij was het September jongen maar ben nog niet zwanger... dus afwachten....

18. Niet meer actief

Hallo dames,

Hier nog steeds geen ongi.
    Bedankt voor jullie duimen, zal ik nodig hebben :)

Weet je wat gek is?
    Sinds gisteren ongeveer doen ineens mijn borsten pijn en tepels.
    Een soort spierpijn gevoel aan de zijkanten van de boobs en tepels lijken wat opgezet en zijn gevoelig.
    Normaal komt dit na mijn ei.
    Wordt er een beetje bang van.. Zou ik echt net mijn ei hebben gehad ofzo?
    Ook is mijn buik anders.
    Normaal voor ik ongi wordt heb ik een zachte maar opgezette onderbuik.
    Nu is hij niet heel erg opgezet maar wel erg hard.. heeeeeel apart. :(
    Heb nooit een harde buik :oops: haha, ook geen goede buikspieren hahaha

19. Niet meer actief

Sannehai: Ik heb het ook wel eens hoor, woorden met mijn mannetje om het klussen.
    Ik denk dat de druk voor hun heel anders is dan voor ons.
    Het is niet fijn om daar woorden over te hebben, ik leef met je mee!
    Maar komt wel goed hoor.

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    al nieuwe zwangere hier?

Deel Deze Pagina