Ik ben juist blij dat ik wel elke maand temp. Het is niet nodig om door te tempen als je 2 maanden een regelmatige cyclus hebt gehad met de ei op dezelfde dag. Maar dat heb ik iig niet, dus ik temp gewoon door. Nu weet ik precies wanneer mn ei is geweest, want dat verschilt elke keer helaas. En de ovu testen vertellen niet of en wanneer je ei is geweest, dus vind ik die bevestiging wel heel prettig Ach ja, de ene dokter/gyn zegt dit en de andere zegt weer dat. Het is dus net wie je treft denk. Maar iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt toch
Dat is wel waar, zeg ook niet dat iemand het niet meer moet doen hoor. Zeg alleen wat mij verteld is. Nou weet ik bijvoorbeeld dat jij (bij een normale lf van 14 dagen, die jij dus niet hebt, maar stel..) tussen dag 9 en dag 16 vruchtbaar zou moeten zijn. Met jou lf.. iets later. Ze vertelde mij, gewoon meer klussen in die periode Klinkt heel logisch. Maar bevestiging wanneer exact je nod is, is inderdaad wel prettig. BAH hier alweer misselijk ale: Wordt weer tijd om wat te gaan eten.
goedemiddag dames, hoe gaat alles, werkdag weer overleefd? Geloof dat ik gister mijn ei voelde.. had steken.. We hebben gekllust.. omdat hij gelukkkig weer terug was :d..haha.. Normaal ga ik altijd na het klussen naar de wc.. waarom mag joost weten.. is gewoon een gewoontje geworden... heb ik gsteravond niet gedaan.. omdat ik dacht dat alles gewoon in het rubbertje bleef.. bleek dus dat ie was gescheurd..:S.. Vanochtend had ik allemaal wit slijm.. zou dat dat de eitjes van me lover zijn geweest ..:S.. had het zo straks namelijk ook nog steeds.. beetje geelig en heel dik..maar anders dan sperma.. en alleen op het wcpaper en niet in de pot.. (wat een heerlijk ranzig verhaal zeg ). suggesties, zaadjes of vruchtbare slijm ?
maar dan klopt mijn cycles ook niet als ik gsiter mijn ei heb gehad?! even in de gaten houden! mijn msn doet het ook voor geen meter.. :s..
@matta: geen idee kan combi van beide zijn, heb iets gemist denk ik, waarom doen jullie het veilig? pauze?
De eitjes van je lover? Ja dat is gewoon sperma ja. Vruchtbaar slijm is doorzichtig en dik, je kan er dikke draden mee trekken. Wit is niet vruchtbaar.
@mac Jep.. we hebben een korte pauze. omdat lover het toch niet ziet zitten..:S.. wij hebben ook mega ruzie gehad en stonden zelf op het punt om uit elkaar te gaan.. het gaat gelukkig nu wel weer goed.. WE horen gewoon bij elkaar.. @dreamer.. ja het is niet echt wit.. maar dan zullen het wel de zaadjes zijn.. Kan het dan ook zijn dat er wel iets is blijven hangen?
@ Matta, Ik denk ook Sperma... Even Apeldoorn bellen .... @ Mac, Mijn msn doet het ook sinds vanmiddag niet meer...
@matta oke nu snap ik hem wel fijn dat jullie toch bij elkaar blijven hopelijk snel weer voor het echie
Ik hoop ook dat het snel mag gebeuren, maar zolang er een niet achter staat kan je niets.. Hij wil gewoon eerst vastigheid en zekerheid.. En dat begrijp ik natuurlijk wel.. Ik verlang er alleen zo erg naar.. naar iets van onss beide.. iets moois en kleins, kwetsbaar wat gewoon helemaal afhankelijk is van ons... Ons kleine wondertjes.. Maar het zou gewoon nog even moeten wachten..
Idd heeeel rustig hier. Bah, dat is heel lastig als je je verveelt. Ben wel gewoon aan het werk, maar hier is het ook rustig. Nog steed niet ongi, en net als gisteren alleen ongi-krampjes in de ochtend Nu niks meer.