Het is hier idd rustig.. Waarom hebben jullie de nicknaam hier die julie gekozen hebben..? 1 om anoniem te blijven 2........
Ik heb die van mij.. Omdaat matta in het maleis oog betekent.. en mijn vriendinnetjes noemden mij vroegr altijd zo, omdat ze mijn ogen mooi vinden........
om anoniem te blijven. maar mensen die me kennen zullen mijn nicknaam wel kunnen associeren met mij, hihi
Daisy wanneer ga je (weer) testen dan? Die nicknae is id om anoniem te blijven, maar precies wat mac zegt, ken je me dan herken je hem wel. Ik ben de laatste dagen echt een kreng tegen mijn mannetje. Als ik weer zon kut opmerking heb gemaakt vind ik het snel al lullig, ach zegt hij: zijn de hormoontjes...
wat al onze mannen wel niet door meoten staan... Maar wat wij wel niet door moeten staan met onze mannen..!
Hallo allemaal, Hier ben ik weer, terug van weggeweest. Heb even de afgelopen dagen rustig aan gedaan ook ivm de hond. De hond is gelukkig weer aan het opknappen en heeft nu speciaal voer voor honden met maag en darm problemen. Ik ben nog altijd niet ongi en heb m`n kortste cyclus dus al overleeft (24 dagen cyclus) Morgen is de dag van de 26 dagen cyclus. Heel spannend vind ik het wel deze ronde. Ik kijk elke keer bij elke wc bezoek of ik bloed zie. Ik heb wel wat kleine pijntjes in de buik, maar echt aanwezig of pijnlijk kan ik het niet zeggen. M`n rugpijn is ook nog altijd aanwezig. Heb af en toe een beetje een misselijk gevoel, maar daar hecht ik toch maar niet al teveel waarde aan, misschien omdat ik een beetje zenuwen heb voor het ongi worden. Mijn bm-mond staat ook heel hoog, kan dus niet goed voelen of het open of dicht is. Dus al met al nog steeds afwachtend. M`n mannetje heeft vandaag al gezegd dat ik ook alleen mag testen dus dat ik hem mag verrassen. Dus heel heel misschien als ik niet ongi ben doe ik het zaterdagmorgen al. Maar we wachten eerst morgen nog maar af, want in 1 dag kan veel gebeuren. Ik heb helemaal niet meer terug gelezen dus zijn er nog wat zwangere meiden bijgekomen of meiden die helaas ongi zijn geworden? Nou veel succes allemaal. Spannende tijden hier voor mij. Groetjes
Hoop voor mij.... @ Wendy, Super dat je hond weer aan het opknappen is! Vooral omdat die nog zo jong is. Spannend voor jou trouwens, hopelijk goed nieuws straks hebben we wel weer nodig hier hihi.. @ All, Hier nog geen ongie. Spotting vanmorgen weer en het is nu weer weg. Zelfde liedje. En een ongie krampen gehad jonge.. Ik dacht nu zet het echt door, maar nee het is echt weg. En ben beetje misselijk, blegh weer geen zin in eten, dus het kan ook zin dat me ei nog komt.. Bmm staat open maar niet super hoog, in het midden zeg maar. Ah!
Ik keek vanmiddag in de spiegel en heb echt veel blauwe aderen onder bij me buik nu links en rechts.. Schrok er van, zo heb ik het nog niet eerder gezien.. Je moet wel goed kijken, maar dan zie je in 1x ook echt veel rotpil......
@sannehai: vervelend dat je mot hebt met je mannetje over het klussen. ik zou willen dat de mijne soms eens wat minder zin had 8) wil alleen niet als hij ziek is verder altijd, maar kan me voorstellen dat het vooral rond het ei lastig is en je iets vaker wil @ dessa: lief dat je zo met me mee leeft. (genoten van je wijntjes?) @sterretje: strand je weet wel hoe je mij jaloers moet krijgen zeg. super mooi weer vandaag voor strand. @mac: bij mij is er ook gependeld twee weken geleden ongeveer kreeg ik gewoon mail in mijn mailbox over wat er bij mij gependeld is. ze doen het alleen als hun er klaar voor zijn. ze kunnen het niet op elk moment, maar volgens mij doen ze het nog wel. er staat ook ergens een topic over pendelen. kun je mailen met de vraag of ze je willen pendelen. proberen zou ik zeggen. @daisy: spannend man @Knarboor: gelukkig dat de echo was. @matta: jeetje zeg balen dat je ruzie hebt gehad en dat jullie even een pauze in lassen. maar rubber geschuurd misschien dan toch een wonder deze maand voor jullie @wendyvanliemde: gelukkig dat het al beter gaat met je hond. ik hoop dat hij snel opknapt. en hopen dat je van het weekend een positieve test hebt! ZO BIJGELEZEN POEH..... 8-[
Ik wil denk ik zondag weer testen. Maar ben bang dat ik me niet in kan houden en zaterdag al weer test
Wendy! Zullen we samen roze gaan worden? Ik heb ook pijn in mijn onderrug.. af en toe en steekje en krampje.. sinds paar dagen. Erg misselijk! soms uren lang een beetje misselijk, soms komt ineens erge misselijkheid opzetten ale: . Verder eigenlijk niet veel Normaal heb ik altijd heel veel klachten voor nod. Ik wil zondag weer gaan testen. En ja, moet ook alleen want mijn mannetje komt volgende week pas terug.
hoi meiden! Ik heb een heerlijk daagje strand gehad, het was heerlijk weer! Me zus en me neefje waren ook gezellig mee, we hebben ons dus erg vermaakt! @mac, ik heb mijn pendels gedaan bij lautje en van caruli, caruli heeft het heel druk maar beantwoord ze wel hooor! Soms duurt het alleen wat langer! @sammie, nou dan hoop ik dat je temp niet altijd stijgt na je ei, want deze keer gaat het echt niet lukken ben ik bang, normaal strijgt tie altijd gelijk, maar nu gewoon niet, heel vreemd Net nog wel ff een ovu test gedaan, maar die is echt alweer negatief, wat ik ook wel verwacht had aangezien ik vorige week vrijdag mijn posi test had! @daisy, wat goed dat je ha dat vertelde, nooit geweten, dacht dat dat altijd wel met elkaar in verband stond! Wel spannend zeg, hoop dat dat lichte streepje wel iets betekend hoor! Mijn laatste zwangerschap had ik eerst ook zo'n streepje onder de lamp, en later mooi blauw hoor, dus het kan wel! Ik duim verder voor je! @my precious zou je niet gewoon een testje wagen meis, zo is het ook allemaal niets joh, al die onzekerheid!
Dames, heb de test in mijn album staan. Maar ja, streepje is op de foto eigenlijk niet te zien vind ik. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel in de verte. En het is nog een onduidelijke foto ook. Moest met een oude webcam, vriend heeft de camera mee.
Ja hij is ook eigenlijk niet te zien op die foto's haha.. Hier is hij wel te zien, vooral als ik het stikje voor het raam hou.. Maar ja, zondag weer een testje.. En als dit streepje echt is dan is hij dan donkerder !