@ Bos, Dag 34/35 zit ik nu... Vorige cyclus was 35 dagen en kwam meteen met rood bloed.. @ Wendyvanliemde, nog niet getest.. Vorige maand negatief getest en toen had ik een paar blauwe aderen alleen het zijn er nu veel meer, maar ik denk dat het van het ontpillen komt.. @ Sterretje08, ja het is idd rot.. Maar ja ik denk dat ik toch een nega test krijg .. Misschien zondagochtend testen dan.. @ Daisy1986, hopelijk wordt hij vet positief. Moet roze streepje komen toch? Is hij nu ookal kleurig? Ik zie niet echt veel op de foto.. Duim duim duim...
@daisy, sorry maar ik zie eigenlijk ook niets! Misschien straks nog ff met een gewone camera van de buren lenen hihi, eentje maken nog ofzo? En anders zien we graagje super posi test van zondag tegemoed!
Haha, ik wacht liever tot zondag dan dat ik een camera bij de buren ga lenen. Hier in de burrt praten buren niet met elkaar Had ook niet verwacht dat jullie hem zouden zien. En ja, hij is hier lichtroze.. maar we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel extreem licht hahahaha.
Wij wonen op planeet Emmen en daar praten buren ook zelden met elkaar alleen maar "hoi" en "dag".... En dan moet je mij hebben als Hagenees altijd mijn mondje klaar als ze me negeren..."Ook goedemiddag, zagen jullie me niet of zo"
serieus kom ik dan van een planeet. hier praten we met elkaar en hebben zelfs een buurtbbq binnenkort en nee woon niet in een dorp ofzo maar echt in een stad sta er echt van te kijken dat het nog bestaat dat mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn en geen gedag zeggen *ik pakt een stoel en ga er even bij zitten*
Tja, hier is dat ook echt zo hoor! Ze kijken je soms niet eens aan, dan draaien ze hun hoofd weg voor je.
Ik ben het ook niet gewend, toen ik nog in Zoetermeer woonde kende ik heel de buurt en praatte met iedereen. Ook in Den Haag en Rotterdam waren ze allemaal even spraakzaam.. Agh, ik mag er niks over zeggen en niet beledigend bedoeld maar zo zijn boeren nou eenmaal... Ze lullen achter je rug om en doen net of je niet bestaat! En dan zeggen ze ook altijd daar heb je die westeling weer...
jeetje. meiden ben wel benieuwd of jullie blijven wonen waar jullie nu wonen als jullie kids hebben. hebben jullie een kindvriendlijke buurt en leuke buren? zou je je kind op willen laten groeien waar je nu woont?
Kinderen waar! Zit wel dicht bij een school, maar kinderen af en toe ,hoor en zie je er een op de fiets voorbij gaan. Maar we blijven hier niet ons hele leven, tot ons kind een jaar of 4 is gaan we naar een kindvriendelijke buurt.
wij wonen al in een kindvriendelijke buurt (speeltuin voor het huis zelfs) super man kun je kids in de gaten houden als ze in de speeltuin spelen. We wonen in een stad maar wel beetje achteraf. het is hier rustig met verkeer en gezellige drukte van de speeltuin.
Hier in Emmen Bargeres kennen ze volgens mij niet eens een speeltuin... heb eerlijk gezegd in de 3 jaar dat ik hier woon nog maar 1 tegen gekomen, met 1 schommel en 1 wipwap....
Ja we hebben wel een heel kindvriendelijke buurt! 2 scholen om de hoek. Heeeel veel kinderen en speelmogelijkheden. En erg veilig hier.
Veiligheid kennen ze hier in Bargeres ook niet geen zebrapad, ze racen met 100 door de buurt waar 30 is toegestaan....
Ohja herinner me nog een speeltuin die zonder hek met 4 meter afstand van de autoweg zit.... Met 1 wigwap en 1 klimrek...
We willen in de loop van de tijd een huisje kopen. We zullen wel in deze wijk blijven. Bevalt erg goed vooral met het oog op de toekomst. Maar dan hopen dat we pratende buren hebben haha