of bij ons haha. voor foto speeltuin bij ons voor de deur zie mijn album (sorry heb ramen niet gelapt haha dus beetje spikkelig) echt super gezellig hier
Ik wil wel ind e buurt blijven wonen straks hoor! De kinderboederij voor de deur, speeltuintjes ook in de buurt en keuze uit wel 4 scholen geloof ik! We hebben ook al een koophuis, dus dat is allemaal ideel, maar als ons kindje straks naar school mag gaan, misschien dat we dan wel verhuizen, maar voorlopig zitten we goed! @bos, wauw, jij woont echt heel gaaf, geweldig zeg!
wij wonen ook erg mooi, ook speeltuintje voor de deur en iedere straat verder op ook speltuintjes voor onze deur autovrij. en erg leuke buren veel kids en erg gezelli. veel scholen enzo in de buurt. wat wil je nog meer. xxx
oh dat zal best, het is allemaal zo zenuwslopend, elke keer maar weer! Als je wilt kun je anders ook zaterdag weer testen he, om de dag verdubbeld je hcg, dus zaterdag zou kunnen, dan moet tie wat duidelijker zijn! Scheelt weer een dag met zondag toch!
geen bloed geef moed weet dat dit het wachten niet makkelijke maakt maar moet wat zeggen toch. hoe kan ik je opvrolijken?
Ik heb zo'n dipje niet vaak, maar nu is het even te veel.. Wil zo graag... En nu heb ik het gevoel dat het zo is, wordt het niet bevestigd.. Maar als ik niet zwanger ben, ben ik liever ongi!
is begrijpelijk dat je in een dip zit. onzekerheid is verschrikkelijk. Ben je vaker overtijd ? Vandaag mijn vruchtbaarste dag (volgens mij is mijn ei begin van de week al gesprongen) en heb koppijn en wil vroeg naar bed. zit er niet in denk ik moet er wat voor over hebben.
kan me voorstellen. de eerste keer dat ik overtijd was heb ik geloof ik 6 testen in 18 dagen gedaan. om gek van te worden die onzekerheid. hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Wij hebben bijna elke aflevering gezien vanaf het begin . Vind die programma's super, gewoon het echte leven.