Heb net ff naar die luchtfoto gekeken en daar in 1 van die appartementjes woonde ook een vriend van ons. Zit jij ook in zo'n complex waar je halve verdiepingen hebt? Dat je eerst een trap omhoog moet en dan een kleintje naar beneden?
Je hebt zo gelijk.. Maar ik voel me zo dom als ik weer negatief ga testen. Had me voorgenomen deze ronde niet te gaan testen hahah OH oh! Dacht nu ga ik niet in onzekerheid zitten. Maar ja hoor. Nou zaterdagochtend of zondagochtend maar testen... Wedden dat ik dan een week later ongie wordt .
Tja, maar jouw voornemen is gebasseerd op een normale cyclus he. Deze cyclus is niet normaal dus testen kan nu geen kwaad toch? Anders test je zondag gelijk met wendy en mij
Rot pil ook . Sorry. Ik wou gewoon dat ik het eerder wist dat ontpillen bestond. Irri is dat wanneer je van niks weet. Ik wacht dan zondag af of ik nog ni ongie ben en anders test ik zondag......
Goed zo! En ik heb eerlijk gezegd geen last gehad van ontpillen.. Alleen wat klachtjes die ik kreeg en kilotjes die erbij kwamen. Borsten die groter werden enzo.. Gelijk een cyclus van 27 dagen en daarna 30 dagen.
Ik heb een koppijn gehad na de laatste ontrekkingsbloeding (zo noemen ze dat toch?) tot aan me eigen ongie. En geen eetlust, misselijk enzo. Had echt van alles last. Ohja en die blauwe aderen kwamen op borsten en links onder van me buik. Alleen deze cyclus tja.. Niet zoveel klachten. Alleen die vieze troep elke ochtend enzo. En de aderen zijn gebleven..
Grotere borsten en aankomen? Ik juist precies het tegenovergestelde Verders niks geen last van zichtbaar ontpillen. Maar je kan ook geen bmslijmvlies aanmaken en dat weet je niet.
Yups ikke wel. Die dingen zeggen dat mn ei eraan komt en mn ovu test zegt keihard van niet Dus weet niet zo goed wat ik nu moet denken.
@dreamer, gewoon lekker om de dag klussen tot dat je zeker weet dat je ei geweest is, en anders gewoon tot je nod hihi, dan weet je zeker dat je geod zit! Waar si iedereen, ben ik er weer eens zijn jullie allemaaal vroeg op stok Nou dan ga ik nog maar ff bijlezen, eindelijk tijd voor hihi, en dan ook maar eens mijn bedje op zoeken! Slaap lekker allemaal!
Goede morgen dames, 2 dagen overtijd, nog niet ongi. Wel weer de ongi krampen die ik de afgelopen dagen elke OCHTEND heb. Afwachten of ze weer rond 12 uur weg zijn. Net weer die stomme kramp, ik pak tampon en loop verdrietig naar beneden richting de wc.. Niks te zien.. Ook inwendig niet Verder alleen licht misselijk, maar niks geen klachten. Ok ik vergeet het moe zijn en de pijn in mijn rug. Maar al deze klachten kunnen door de griep komen. Mijn temp de afgelopen 4 dagen (daarvoor niet getempt) 36.6, 36.8, 36.6, 36.8. Weet iemand nog hoe het zit hahahaha... Ik niet in ieder geval. Hoe is het bij jullie? Werkse voor degene die ook moeten werken. De rest ook een fijne dag. Als het rustig is kan ik af en toe hier komen kijken Groetjesss