@ knarboor. ik ben de 1e keer 3 maanden niet ongi geworden en na de ongi duurde he bijna 7 maanden. maar die is toen ook opgewekt met provera want anders was ik nu nog niet ongi geworden. als je het niet vertrouwd moet je gewoon zeggen dat je naar de gyn wil. mijn ha wilde me ook niet doorsturen maar ik heb echt gezeurt en wat blijkt ik heb gewon geen eisprong. dus als je het niet vertrouwd gewoon eisen voor een doorverwijzing want daar heb je recht op. je wilt gewoon weten wat er aan de hand is. en wat jouw ha zegt kan best waar zijn maar daar zit jij niet op te wachten. maak een afspraak een eis een doorverwijzing! echt doen hoor. ze sturen jonge meiden als ons gewoon weg met maar je bent nog jong een aan het ontpillen enz enz enz. ja zal wel maar je wilt gewoon nagekeken worden. succes!
Hoi Dames, Werkdag weer overleefd.... Gaat allemaal een beetje kutjes op de basisschool waar ik stage loop.. er was inspectie en ze zijne r negatief uit gekomen, dus er gaat nu een hele boel veranderen..:s..Allemaal een beetje stressig en geheimzinnig... @sammie Lover woonde in de zuidlaarderbrink en daar hebben ze er sowieso 2.. er zijn er meer dan jij denkt..:S.. hij had er een achter huis. een aan de overkant van de straat en 1 naast de nieuw amsterdamse straat..:S.. In emmermeer zijn er trouwens ook best veel.. Maar ik heb het mooiste achterhuis..:d.. Eeen zwembadje..! Wie doet mij dat na? @all het waren idd de zaadjes van lover.. geen zaadjes meer te bekennen!
Wat hondeweer.. niet te bekken hier... Vannochtend stralend zonnetje.. toen ik naar huis ging om kwart over 1 ook zonnetje.. en nu si het een beetje grauwig.. heb de eerst bladerregen van de herfst ook al mee gemaakt.. heerlijk..*not*...alles vol...grrr
@ Kristel, wat leuk,zeg! (wil ook trouwen) @ Wendy, Keep the Faith! Hier helemaal geen hondeweer. 22 graden hier zelfs.. Verder rustig hier, weet niet of ik al vertelt had. Sil loopt! eerst vanaf de box optrekken en dan naar de bank gelopen en nu al verder. Ik ben zo trots. Verder alles goed met jullie? xx C. *Still hoping for a second Miracle*
Hoi, Ben ik weer even. Als ik deze ronde weer ongi wordt, ga ik wat afstand doen van de club en het forum. Ik ben er teveel mee bezig en dat is niet leuk voor m`n mannetje en ook niet voor mezelf. Ik hoop dat het raak is natuulijk. Ik houd jullie op de hoogte tot ik iets meer weet. Groetjes Wendy
@ Wendy, misschien is het inderdaad even beter om wat afstand te doen. Als je dat zelf vind, maar we gaan je wel missen hoor! Hopen dat het nu gewoon raak is!, xx C.
Hopelijk ben je gewoon zwanger dan hoef je ook geen afstand van het forum te doen . Maar ik begrijp je wel heel goed hoor, ben er ook iets meer mee bezig dan wanneer ik het zonder forum zou doen. Duim voor jouu! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
goeiemiddag dames, hier is het echt superslecht weer. bah bah. gister voor de kids op het kdv badje nog buiten kunnen zetten en nu gedwongen binnen zitten. het is ook nog eens kermis hier..... hoe gaat het verder met iedereen? wendy ik snap heel goed dat je dan wat fastand wil nemen. maar idd. wie weet deze ronde hartstikke zwanger. dat hoop ik voor iedereen trouwens. grtz suus
Ja voel me verder wel goed, maar me lichaam is weer irritant bezig met de blauwe aderen en me tepels zijn aan het veranderen .. En heb beetje last van ongie gevoel .. Op welke dag van je cyclus zit jij nu?
ben idd bezig met ovutesten en tempen enzo. maar zoals je ziet is mijn laatste cyclus nogal erg lang... dus tja. dit is mijn eerste cyclus na mijn ontrekkingsbloeding. joepie mn banner doet t! na ff klungelen want ben niet zo computerslim..
Ik doe even snel zo, ben helemaal hyper nu. Lees zo alles even rustig. Maar de dokter belt me net, ja echt net, dus om kwart over 5 op vrijdag! Ja meis, ik krijg net de uitslagen van je bloed binnen en je schildklier werkt te snel! Verdikkeme, ik ben daar al weet ik t hoe vaak op getest en nu pas komen ze ermee! Weet je hoe *^&&( veel problemen ik voorkomen had kunnen hebben als ze me 7 jaar geleden al daarmee geholpen hadden. Ik zal verder de details besparen, maar te snel werkende schildklier staat direct in verband met allemaal psygishe klachten. Zucht. Maar ben meteen doorgestuurd naar een internist nu. Moet binnen een week een brieff hebben met afspraak anders moet ik meteen weer bellen. Moet vrijdag bellen voor de andere uitslagen. Maar jeetje, als een dokter je op vrijdagmiddag om kwart over 5 gaat bellen (tenminste, ze belde naar mn man, want mijn nummer kon ze niet vinden, ze had ook naar mn ouders huis gebeld maar nam niemand op) dan is er echt wel iets mis Ben wel van streek nu hoor. Ze zegt dat mn ondergewicht en korte ongi's ermee in verband kunnen staat en dat er snel wat aan gedaan moet worden. Zucht
oei dreamer. ik zou me ook helemaal het lazerus zijn geschrokken als de arts mij zo laat nog zou bellen. bah bah. en wel vaag dat ze dit niet eerder hebben geweten en er zo eerder iets aan konden doen. had je idd een hoop gedoe bespaart.