Hee Daisy ik blijf in ieder geval duimen voor je, ik vind dat we niet in ronde 13 mogen komen! Hier ook veel misselijk geweest en trek in rare dingen, maar ik ga het geen symptoom noemen, het zullen wel weer gewoon de hormoontjes zijn.
Inderdaad Dees! Wij gaan gewoon allebei zwanger zijn nu! Voor ons mag het wel een keertje he! (de rest natuurlijk ook, maar 13 rondes is echt verboden haha) Wanneer ga jij testen? En ja, ik ga echt wachten tot zondag!
@ Daisy, ik wou zondag ook gaan testen maar ik weet het niet meer.. Misschien nog een week wachten of ik echt niet ongie wordt.. Ik vind het zo irritant he, blijkbaar is er niemand die ook bruinverlies heeft langer dan een week..
Maar heb volgens FF geen eisprong gehad... Voel jij ook naar je bmm? Mijne is nog open, dan ben ik ook vast niet zwanger want die hoort dicht te zitten toch..?
Ik heb het een paar keer gedaan.. maar kan niet voelen of hij open of dicht is Hij zit nu wel hoog. En je temp hoeft niet altijd een ei weer te geven terwijl hij wel geweest is.
@dreamer vervelend zeg, maar wel fijn dat je gelijk geholpen wordt en meis, probeer positief te blijven. sterkte. xxx
Da's een goed teken dat ie hoog zit bij jou! Bij mij zit ie laag dus ik denk dat ik me ongie toch wel krijg hoor...
Ik vind het heeel vreemd Precious! Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan als je zondag negatief test.. Want het kan toch haast niet normaal zijn zo? Of dat je ongi wordt morgen, heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
@ dreamer jeetje meid. wat een rotbericht, maar wel fijn dat je nu een beetje weet hoe of wat. ik hoop dat het allemaal snel goed komt!
Ben niet zo'n type die snel naar de huisarts gaat... Vooral omdat die vent toch niks doet, hij geeft medicijnen en dan kun je weer naar huis. Kijkt niet naar de oorzaak of of het wel echt datgene is wat hij denkt.
Dames, echt heeeeeel gek! Mijn benen doen heeeeeeeeeeeel raar.. Had vanmiddag al het gevoel alsof ik een marathon gelopen had.. Maar het wordt steeds erger! En ik doe helemaal niks. Weet iemand wat ik hier aan kan doen!?
Ok dat is zeker niet prettig.. Hmm... Misschien een apart topic maken onder zwanger worden? Weet niet of anderen het weten?
rustig hier dames, maarja het is ook vrijdagavond, en WEEKEND! tja ik moet het weekend werken, iedereen fijn weekend. en de dames die gaat testen, succes en positief he! xxx